VENI. VIDI. VICI?

MEZUN
Begin to Real Life

Hola canım okur,
Bu post 2018 postu olmalıydı aslında...
Maddelerimden birini daha silebilmek adına şimdi yazmaya karar verdim.
Mezun oldum.
Bu biraz karmaşık.
Gerçek dünya oldukça zor. 
Dünü çoktan kaçırmış buluyorum kendimi bazen.
Bugünü yaşamakta zorlanıyorum.
Ve yarın için ümitlerim de çok az artık.
Ama yine minik bir hatırlatma bırakıyorum hem sana hem kendime.

Hayat kaçıp gidiyor ve onu yakalamak zorundayım.
İnsan mezun olunca her şeyin yoluna gireceğini sanıyor ama...
Hayır, daha çok b*ka batıyor.
Hayat güzelken bile zorlanarak yaşayan kimselerden olduğum için şu sıralar sadece debeleniyorum.
Pes etmek yok.
Üstesinden gelemeyeceğimiz hiçbir yük yüklenmiyor omuzlarımıza, unutma.
Üstünü çizme zamanım  gelmişte geçmiş bile...
Madde 7; Üniversiteden Mezun Olmak
Hayatcığım bir ricam var ama...
Lütfen beni yorma.

Yorumlar

Popüler Yayınlar