Mutluluğu Çoğaltmak Adına

10.11.2016
Mutluluğu Çoğaltmak Adına

Bugün hayatta herkesi mutlu etmeye yarayacak birkaç madde çıktı karşıma...
Sizinle de paylaşmak mutluluğu çoğaltmak istedim ♥

1. Merak et,


2.Her şeyden ilham al,


3.Başkalarına yardım et,


4.İyi olduğun şeyleri yap,


5.Kitap oku,


6.Televizyonu bırak,


7.İşini sev,


8.Egzersiz Yap,


9.Korkularınla yüzleş,


10.Kendine inan,


11.Arkadaşlarına ve ailene yakın ol,


12.Kalbin pusulan olsun!



Sevgiyle, umutla ve mutlulukla kalın ♥ 

Yorumlar

  1. elif çok güzel maddeler sıralamışsın teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok takla atan rakunu sevdim açıkçası :)) Ben teşekkür ederim asıl güzel yorum için, beğendiysen ne mutlu bana ♥

      Sil
  2. teşekkürler. kendine inanan kedi çok hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
  3. 13. son yazıma bi bak :) bu postun nefisti valla bi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım ve mutluluktan uçuyorum şuan ♥ Sevdin mi, ben de yüzümde kocaman bir gülümsemeyle hazırladım vallahi :))

      Sil
  4. Bayıldım blogunuza.Deep sayesinde buldum sizi.Başarılar!Benim bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, en kısa zamanda uğrayacağım ♥

      Sil
  5. Deep Tone son yazısında siz tanıttığı için öğrenebildim. Takibe geçiyorum o halde :)

    Öneri başlıkları çok güzeldi.

    Yeni blogunuz hayırlı uğurlu olsun. Hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Beğenmene çok sevindim ♥
      En kısa sürede ben de ziyarete geleceğim ♥

      Sil
  6. Hepsi çok doğru. Herkes yapsa bunları dünya ne güzel bir yer olurdu:) Deep in yazısıyla gördüm blogunuzu takibe aldım. Ben de beklerim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle mükemmel bir yer olurdu. Teşekkür ederim, en kısa zamanda oradayım :))

      Sil
  7. Beni umutlandıran bir paylaşım oldu,
    Bu yüzden çok teşekkür ederim, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mutlu eden bir yorum oldu,
      Bu yüzden ben teşekkür ederim. :))

      Sil
    2. Teşekkürler benden, efendim :)

      Sil
  8. Merhaba canım keşif etkinliği sayesinde bloğuna geldim paylaşımlar çok tatlı takipteyim bende bloğuma beklerim esen kal :)
    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldin ♥ Çok teşekkür ederim, en kısa zamanda ziyarete geleceğim :))

      Sil
    2. Sitenizin yorum kısmında bir problemle karşılaştım,yorumumu yayınlayamadı. Belki haberiniz yoktur diye haber vermek istedim :))

      Sil
  9. Şu listede yaptığım 2 şey var. Kitap okumak ve tvden uzak durmak. Aman tanrım durum çok vahim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık vahimmiş gerçekten. :)) Hala geç değil, başarabilirsin. Her şey bizim elimizde ♥ Yeter ki kendimize inanalım değil mi ama ♥

      Sil
  10. görselleri o kadar güzel seçmişsin ki maddelere odaklanamadım :) ( bu arada blogunu deeptone sayesinde buldum iyi ki bulmuşum ama )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar tatlı bir yorum ama :) Bende en en en kısa zamanda seninkine geliyorum ♥ Bekle beni :))

      Sil
  11. cok güzel bir blog ve kaliteli yazılarla karsılastım tebrik ederim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beni çok mutlu etti yorumunuz :))

      Sil
  12. Hastalıklar yerine bu duygular bulaşsa tüm insanlığa:)) elinize sağlık çok güzel olmuş yazınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke öyle bir şey olabilseydi... Dünya ne güzel ne yaşanılası bir yer olurdu ♥ Çok teşekkür ederim, o sizin kalbinizin güzelliği :))

      Sil
  13. Şu 9.maddedeki gif beni benden aldı en korktuğum şey. Paranormal acrivities resmen :(

    Blog keşif etkinliğinden... Seni de nekliyoruz.

    Takipteyim. Kızımla yaptığımız aktiviteler, oyunlarımız oyuncaklarımız, kütüphanemiz, tavsiye ürünler ve faydalı bilgilerimiz var.

    http://berilcimcime.blogspot.com

    Ve kozmetik, makyak, kişisel bakım blogu;

    http://makyajbox.blogspot.com

    Bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok korkarım o.O Uğrayacağım ♥

      Sil
  14. Deepten geldim. Takibe aldım . Tv bırak en güzel maddelerden herkeese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin ♥ Bence de öyle ama insanın arada bir canı çekmiyor değil :))

      Sil
  15. Paylaşıp yaydım ben de bu mutluluk kaynaklarını. Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar