Düşlerin Olsun

25.11.2016
Hayat Siz Planlar Yaparken 
Başınıza Gelenlermiş

Bir zamanlar bir kitapta şöyle bir şey okumuştum. 
'Okumak yüzünü gizlemektir. Yazmaksa yüzünü göstermek.'
Küçüklüğümden beri yapmayı en sevdiğim şeylerden biri yazmaktır.
Kalemi elime aldığımda bambaşka biri gibi hissederim kendimi. 
Lakin yalan söylemeye gerek görmüyorum, bu işte çok da iyi değilim.
Denemelerimi, öykülerimi kenarlara köşelere gizliyor, sadece kendime saklıyorum. 
İlk yazmaya başladığımda on bir yaşındaydım. 
Liseden sonra umutsuzluğa kapıldığım oldu, hatta öyle ki üç yıllık blogumu bile kapatmıştım.
Ama şimdi kendimi hazır hissediyorum.
Daha iyi olduğum için değil, artık mükemmel yazılar yazabildiğim için de değil.
Artık şunu biliyorum; ne olursa olsun, bir gün arkama dönüp baktığımda başarılı olamadığımı görsem bile "iyi ki yazmaya devam etmişim" diyeceğim.
Bu benim kendimi anlatma, ifade etme şeklim çünkü.


Şimdi şöyle bir şey var;
aklımda yazmak istediğim bazı fikirler olduğundan ve bu fikirleri 'kendimce' ölümsüz kılmak istediğimden bir kaç kısa film çekme denemesi yapmak istiyorum.
Büyük çaplı bir şey değil. Zaten yapabileceğimden çok da emin değilim.
Sanırım sınırlarımı merak ediyorum. Zaten olur da biraz olsun başarabildiğime inanırsam videoları buraya da koyabileceğimi düşünüyorum.
Hayatımda maddeler oldukça büyük bir yer kapladığından hedeflerimi sizin de huzurlarınızda birazcık maddeleştireyim.
1. Kafamdaki hikayeleri tam olarak yerli yerine oturtabilmek adına bir 
"Senaryo Atölyesine" misafir olarak katılma kararı aldım. Basit bilgilerle başlayıp, kendi hikayelerini kaleme aldığınız ve gerçek bir senaristle bu işi yapma imkanı bulduğunuz, sanırım yedi kişilik küçük bir gruptan oluşuyor bu atölye. 


2. Eğer fikrimi kendi kendime baltalamazsam (ki çokça yaparım), yazılarımı bazı e-dergilere gönderme kararı aldım. Kurallarının arasında başka bir adreste yayınlanma yasağı yoksa aynı 
yazıları burada da paylaşmayı düşünüyorum. Paylaşılmaya layık görülürlerse tabii :))


3. Kısa film çekme düşüncemi hayata geçirebilmek için bir kamera almam gerekiyor. Aslında evde kamera var ama ablam hala (yıllar geçmesine rağmen) onunla uyuyor. Ayrıca nasıl başardığımı bilmeden, kameranın kapağını (!evin içinde!) kaybettiğimden de (haklı bir sebeplerle) kamerayı bana emanet etmeye gönlü el vermiyor. Benim işim de belli olmaz. Bakarsınız o koca makineyi bile evin içinde kaybedebilirim. Neleri kaybedebildiğimi bilseniz aklınız şaşar! Evet bu yüzden bir kamera alma kararı aldım. Ablamınki oldukça büyük. Ben daha küçük bir şeyler istiyorum. Canon G7X'in çekim kalitesi hoşuma gidiyor. Çekemediği şeyler olursa da ablamdan yardım talebinde bulunabilirim. Hala araştırıyorum.


Planlarım bu yönde. Bakalım hayat karşıma neler çıkaracak? ♥

Yorumlar

  1. çok güzel planlar evet yaaa neden gerçekleşmesin ki olanaksız şeyler değil valla. evet bak büssürü dijital foto makinası iyi klip çekiyo film çekiyo büssürü yönetmen bile bu kanonlarla film çekiyomuş. alırsın kendine yaa biraz para biriktirmeye başlaaa olur kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, evet... İnşallah gerçekleştirebilirim :))

      Sil
  2. Planları da, hedefleri de severim. Seninkilerde çok çok güzeller canım. 2017 bomba gibi olacak diye hissediyorum :)
    Hedeflerini yaptıkça paylaş bizimlede ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim :) İnşallah güzel şeyler olur :)) Tamam sözüm olsun ♥

      Sil
  3. Merhaba öyleyse.
    Uzun süredir blog yazmıyordum, tahminen 4-5 sene kadar olmuştur, o dönemlerde maalesef Blogger ülkemizde yasaklandığı için, bir çok insan bu durumdan nefret edip, bloglarına geri dönmediler, benim gibi. İlk yorumumu senin bloguna yazıyorum :)

    Yapmak istediklerini çok iyi anlayabiliyorum, tabii umutsuz olmaman gerek velhasıl her işin bir zorluğu da olabiliyor. Şimdilik işini görebileceğin bir makine ile mini film macerasına başlayabilirsin. Atölyeleri her daim sevmişimdir, orada yapmak istediğin olgularla zihnin pekişir. Ve yazmayı asla bırakma, post'da yapmak istediklerini çok güzel kelimelerle betimlemişsin, buralar bir blogger daha katbetmesin :)

    Ben mini film maceralarını ve postlarını merakla takip edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :))
      Güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum öncelikle...
      Dönmüş olmana çok sevindim, bir daha aramızdan ayrılma lütfen.
      Yeniden hoşgeldin blogger'a :))

      Sil
  4. İnşallah planlarını gerçekleştirebilirsin.Gerçekten çok güzel planlar.Ben de senin gibi düşünüyorum,geriye baktığımda iyi ki yazmışım diye bilmek istiyorum. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet önemli olan bizim ne düşündüğümüz, nasıl hissettiğimiz... Eleştirileri kulak ardı edip canımız ne istiyorsa onu yapmalıyız ♥

      Sil
  5. başka alanlarda da kendini denemeye çalışman cidden hoş.İnsanın sınırlarını öğrenmesi hatta bazen aşması gerekir ve biz bunu denemeden bilemeyiz.Bu e-dergi olayını bende düşünmüştüm.Tabi diğerlerine cesaretim yok aslında cesaret meselesi demeyelimde yetenek ve zevk meselesi.İstiyorsan sonuna kadar dene.Hatta yeterli gelmese bile burada paylaş ki en azından ne kadar yol katettiğini görelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapmalısın sende ♥ İnsanın sınırlarını keşfetmesi muazzam bir şey bence :)

      Sil
  6. Hepimizin ortak buluşma noktası yazmak sanırım. Söz uçar yazı kalır derler ya işte bizimkilerde öyle yazılı hatıralar bırakabilmek adına bile yazmak gerekli. Bu bi ihtiyaç sanki...
    Yeni bir blog sanırım ilk kez görüyorum hayırlı olsun. Dilersen kahve içmeye bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şeker bir yorum, en kısa zamanda bende uğrayacağım bir kahve içmeye ♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar