Hayallerin Kadarsın


2017'ye Dair
Bi' Liste #2  // Planlar ve Hayaller //

Kötü bir sabaha uyandığım şu günde artık bir blog yazmazsam 
kendimi köprülerden falan atmalıyım diye düşündüm. İçimde bir sıkıntılar 
bir daraltılar var ki sormayın gitsin. Neyse...
         Geçenlerde otururken whatsapptan mesaj geldi. (hani yeşilli meşilli bir chat uygulaması var, bilmediğinizden değil tabi) Ablam pasaport için okuldan tüm belgelerini çıkart diye yazmış. Ben... Pasaport... BEN... BEN!

(hayır, ablamla böyle romantikli konuşmuyoruz)

Yani anlıyorum kendisi bana kıyak geçmek istiyor. Özellikle de yeni yasa çıktıktan sonra. Amma ve lakin bende öyle bir ingilizce var ki, sormayın... I go, you go, we go ... Dolayısıyla ben de bu işe bir el atmalıyım dedim. Ve İngilizcemi geliştirme kararı aldım. İsterseniz her zamanki gibi maddelerle açıklayayım.

Madde 1: DİL
-Yabancı arkadaş bulunacak.
(Tavsiye edilen en iyi siteye üye oldum bknz: penpal
bir kaç sapıkla papaz olduktan sonra kendi yaşlarımda, yazar ruhlu 'şükürler olsun ki öyle' bir Avustralyalı arkadaş bulmuş oldum. İlk mektubu ben atacağım. Türkiye'yi güzel bir şekilde tanıtmak istediğimden hala mektup üzerinde düşünüyorum. Sizin de güzeller güzeli fikirlerinizi yorumlarda bekliyorum.)


-Daha önceden izlenen ve konusuna hakim olunan diziler ingilizce altyazılı olarak tekrar izlenecek.
(Tamam bu kadarı benim gibi tembel bir insan için yeterli. saatlerce oturup ders çalışacağımı sanmadınız herhalde :D )


Madde 2: DERGİLER ve YARIŞMALAR
-Dergilere ve yarışmalara denemeler ve öyküler gönderilecek.
(Bunun en genel geçer kuralı da sürekli yazmak sanırım. Durmadan, sıkılmadan kağıtlara karalamak  hayatı.)


Madde 3: BLOG
-Bloga daha çok özen gösterilecek.
(İlginç konular hakkında yazmak istiyorum. Güzel denemeler yayınlamak istiyorum. 'Her hafta en az iki post atılacak' kuralını şuraya ekleyiveriyorum. Atmazsam beni yüksek bir binadan aşağı atmakla tehdit edin.)


Madde 4: KİTAP
-Kitap yazılacak.
(Tabii ki bu konuda iddialı olduğumdan falan değil... Kendime kadar. İlerde elim alıp baktığımda 'işte bunu da ben yazmıştım' diyebileceğim bir şey...


Yayın evlerine falan göndermek kesinlikle düşüncelerim arasında yok. O kadar iyi yazabileceğimi hiç düşünmüyorum da zaten. Yazar olma işini sahiplerine bırakıyorum. Ben sadece amatör bir yazıcı kişisiyim. O kadar...)

Madde 5: ASYA DİLLERİ ve İŞARET DİLİ
((bunları da direk dil maddesine ekleyecektim aslında ama orası çok uzun olunca böldüm :))
-Kore ve Japonca çalışılacak.
(En büyük hayalim Sakura zamanı Japonya'ya gitmek olduğundan Japonya'da hayatta kalacak kadar japonca öğrenmeye çalışıyordum zaten. Şimdi yeni hevesim korece de öğrenmek. Kore'ye ya da kültürüne ilgi duyduğumdan değil. Dilin kendisi çok hoşuma gittiği için...)
-İşaret dili kursuna gidilecek.
(Bu da çok büyük bir hayalim. Ablamla birlikte gitmeyi düşünüyoruz.)


Neyse ben rahatına düşkün ve fazlaca kaderci olduğumdan bu maddeler bana fazla bile. Bakalım hayat ne gösterecek... Planlar yapıp hayatımı ona göre idame ettirecek biri de değilim zaten. Kafam rahat olmazsa hayattan zevk alamam ben. Öyle... O zaman çokça öpüldünüz ♥

Yorumlar

  1. Biz ikimiz aynı kişiyiz aslında☺
    İnsanın istekleri bu kadar da aynı olmaz yaa. Bak ben buraya yazıyorum biz iyi anlaşacağız😊💚💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne şeker bir yorum bu böyle, ilerde 'ben demiştin' dersin o zaman. Umarım senin hayallerin de bir bir gerçek olur. ♥

      Sil
  2. Kiste epey kalabalık, pek nefes alacak zaman kalmamış:( Güzel, keyifli bir yoğunluk ama:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı tatlı yorgunluklar gerekiyor insana bazen :)) Kocaman sevgiler sana ♥

      Sil
  3. Caniim, insallah tum hayallerini ve hedeflerini gerceklestirirsin yeni yilda. Hi bir de ben sana Ingilizce konusunda hep yardimci olurum, seve seve yardimci olurum. Azicik Ingilizce Ogretmeniyim de ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, ne tatlısın Nermin. İlerleyen mektuplarda azıcık çıtlatırım o zaman sana ingilizceyle ilgili :)) Kocaman, kocaman kokulu öptüm seni ♥

      Sil
  4. Ayyy hedeflere bayıldım. Seneye yanlarında koca koca tik'lerle kaçta kaçının yapıldığına dair bir yazı gelir umarım. Gelmezse ben hatırlatırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz vermiş olayım o zaman buradan, iyi ki sen varsın diyeyim bir de. Yoksa unutacak olsam ne yapardım ♥

      Sil
  5. hep ingilizce bilmek istedim hiç çalışmadan ama bunları yaparsak ne kadarda eğlenceli olabileceğini düşündüm.Teşekkür ederim :) Merhabalar bu arada ben Mcdrgnblggr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde hiç çalışmadan bilmek istediğim o kadar ok şey var ki :D Hoşgeldin ♥

      Sil
  6. Merhaba blogunuzu takibe aldım blogumada beklerim devam eden bir çekiliş var blogumda ilginizi çekebilir belki sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, en kısa zamanda uğrayacağım bloguna, sevgiler♥

      Sil
  7. Güzel planlar umarım. Hepsini gerçekleştirebilrisin. Dil çok önemli günümüzde özellikle de ingilizce. Kitap yazmak Birax zahmetli bir iş ama gönül vererek yaparsan harika bir iş çıkarabilirsin. Harika bir 2017 geçirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  8. İngilizce mi bende gelişitirmeliyim , en iyisi dizi izlemek ben altyazıların hepsini kapatmaya çalışıyorum bu da etkili oluyor :D İnşallah hayallerini gerçekleştirebilirsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sende seninkileri, bir de öyle izlemeyi deniyim bakalım ♥

      Sil
  9. Merhabalar;

    Bloğunuzun "Blogger Gazetemiz"de tanıtılmasını isterseniz, alttaki linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler,

    http://www.hikayekalplikadin.com/2016/12/blogger-gazetemizde-yerinizi-alin.html

    YanıtlaSil
  10. prestiji izledim dün akşam çok iyiydi yaa saool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Kaç kez izlersem izleyeyim sıkılmadığım nadir filmlerden :))

      Sil
  11. ohh hepsini yaparsan deme keyfine

    YanıtlaSil
  12. Çox gözəl hədəflərdir bunlar.İnşallah hamısına ulaşa bilərsiniz.Hələ dil məsələsi...Xəyallarımı anlatmısınız.Sizə uğurlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sende tüm güzel hedeflerine ulaşırsın :)) Kocaman sevgiler ♥ ♥

      Sil
  13. pasaport al bu ülkenin hali belli değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ama hepimiz gidersek Türkiye kalmayacak ki... Gerçi dolar dayanmış 4 e, euro 4 :D Nereye gidiyoruz? :D Hangi parayla demezler mi adama :D

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar