Bu Günlerde...

06.12.16
Hayat Bana Güzel

Hola, sevgili okur ♥ 
Çok uzun bir zaman olmadı ama hemen özledim buraları.
Bir sürü post birikmiş. Hepsine uğrayacağım bu yazıdan sonra 
Neler neler yazılmış öğreneyim bir. Yabancı kalmak olmaz. 


Annemle kahvaltı ederken 'Goblin' izledik. Açıkçası tüm bölümler yayınlanana kadar izlememe sözü vermiştim kendime, bekleyecektim. Ama işin ucunda Gong Yoo olduğundan her zaman ki gibi dayanamadım. 'Big' dizisindeki oyunculuğuna bayılmıştım ama dizinin finali beni çok da tatmin etmemişti. Dolayısıyla bu diziden beklentim çok yüksek ♥ Harika bir final olmazsa Kore'yi yakarım. İlk bölümü izlerken çok eğlendim. O kadar mutlu oluyorum ki bu adamı izlerken utanmasam dövüş sahnelerinde bile güleceğim :D Ama açık konuşalım. İlk kez bu dizisinde, çok yaşlanmış gözüktü gözüme. Gerçi baktım da 40'a merdiven dayamış neredeyse... 3 yıl sonra 40 yaşında olacak adam... Halbuki Coffee Prince' deki sevimli halleri hala gözümün önünden gitmiyor. Neyse dizi bittikten sonra belki yorumunu girerim. Kitap ve dizi yorumu girmek pek bana göre değil galiba. Her şeyi anlatıp, spoiler'ın dibine vurasım geliyor :D 


 Müzeyyen hakkında düşünüyorum. Gelecek bölüm son bölüm olabilir. Çok uzatıp kimsenin sıkılmasını da istemiyorum. Tadında bırakmak ve beni mutlu edecek bir son yazmak istiyorum. Kimonomu giydim, bitki çayımı aldım, parmaklarım klavyenin üstünde fikrin gelmesini bekliyorum.


Japonca öğrenmek en büyük hayallerimden biri. Ufak ufak çalışıyorum ama okuldan ve derslerden çok vakit kalmadığı için bir kursa gidemiyorum. Geçenlerde yine Japonca çalışırken nereden girdiğimi bilmediğim bir sitede -Babuşka- kelimesine rastladım. Rusça bir kelimeymiş. Çok sevimli değil mi? -Büyük anne, yaşlı kadın- anlamlarına geliyormuş. Bu da burada dursun, ne bileyim yazasım geldi :))


Bir de artık pazartesi günleri de okulum yok. Şeker hocamız doğum iznine çıktı sonunda. Okulda falan doğuracak diye aklımız çıkıyordu. Tembellik yapabileceğim bir günüm daha oldu yani. Mutluyum, huzurluyum... Hayat bana güzel anlayacağınız. :D 
Şimdilik durumlar böyle.
Sevgiyle,
Elif...


pek minik bir not: Lütfen yukarıda ki ankete katılmayı unutmayın ♥

Yorumlar

  1. Okurken insanin yuzunde bir tebessum olusturan bir yazi olmus bu ya :) Japonca konusunda basarilar. Zor bir dil gibi geliyor bana. 😑 Bir deee Pazartesileri de bol tembellikler. 😂 ( Şaka şaka, tembellik yok. 2017ye tembel olmadan giriceksin bence. 😉)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, çok teşekkür ederim :)) Bana da öyle geliyor aslında. 😆 Pazartesi sendromunu hayatımdan temelli çıkardım 😎 Evet kendime söz verdim 2017'de tembellik yok diye ama 2017 'ye daha bir ay var... Heyyooo 👏👏👏

      Sil
  2. çok güzel bir yazı tkniğin var gifler felan ;) ankete katıldım bence de yayınla alakalı yaratıcı başlıkları daha hoş olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin blogunuzu çok beğeniyorum, postlarınız bembeyaz ışıl ışıllar... Benim sayfam biraz kasvetli geliyor bana bazen :)) Teşekkür ederim fikrin için, dikkate alacağım :)) ♥

      Sil
  3. Mutluluğun daim olsun ;)

    Ben eskiden Kore tarihi savaş dizilerini çok izlerdim, o günleri hatırlattın bana.
    Bir de şu 'Hola' ya takıldım, ispanyolca mı var ne? Olsa da fena olmaz hani :) Senin yaşların da ben de senin gibiydim, her şeye merak salar açıp bakardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke olsa İspanyolca... Ne yazık ki sadece merhaba , selam kelimelerini biliyorum bazı dillerde. Onları da mektup arkadaşlarımı mutlu etmek için öğreniyorum. Yoksa dil konusunda çok da çalışkan olamıyorum. Keşke olabilsem :)) Teşekkür ederim güzel yorumun için :))

      Sil
  4. oh iyiymiş pazartesi yat iyi bişi. :) wataşiva :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha değil mi yaa :D En büyük hayalim yatmak vallahi. Bir an önce pazartesi olsun :)

      Sil
  5. Goblin'i bende çok merak ediyorum ama bölümler bitmeden başlamıycam yoksa yeni bölüm beklerken ölürüm :D Olsun bence yaz spoilerlı yazılar en sevdiklerim benim , hem dedikodusu da yapılır :D
    Küçükken kardeşimle Japonca konuşacak kadar öğrenmiştik , sonra unuttuk , ayrıntılı bir şekilde öğrenmek istiyorum bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlama başlama, bak bana yavaş yavaş ölüyorum. Nasıl dayanacağım, bilmiyorum o.O Gerçekten mi? Ben spoiler okumayı çok sevmem ama seven varsa yazabilirim :)) Ya, bende bende :) Biraz çalışalım belki birlikte pratik yaparız ♥

      Sil
  6. goblin bbi bakıyim. kimono giymek keyifli olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi daha ikinci bölümde Deep, bitince ben sana söylerim öyle bak. Bak bana, ibret olsun :D Beklerken yaşlanıyorum :D Ne yalan söyleyeyim, öyle gerçekten de ♥ ♥

      Sil
  7. Goblın bir kenara not alayım. Başlayıp biteremem belki ama şeytanın bacağını kırarım Dizi izleme sorunsalı yaşayan biri olarak paylaşım için teşekkür eder. Diğer yayınlarına bir bakayım şöyle derim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak, her bölüm iki üç kaban değiştiriyorlar, en eğlencelisi o güzelim kıyafetleri izlemek sanırım ♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar