Mim #2 // Aklımda Deli Sorular

○ MİM ○
Aklımda Deli Sorular

Sevgili okur, 
Başlattığım ilk mim olması sebebi ile ben yazarken çok eğlendim ♥
Umarım sen de okurken güzel vakit geçirebilirsin.
 Başlıyorum... 

1-Almaktan asla vazgeçemeyeceğin bir şey var mı?
Sizin de benim gibi tabi ki çikolata dediğinizi duyar gibiyim. Demek siz de Willy Wonka hayranısınız... Alın bakalım :)


2-Büyük, kocaman bir acı hissettiniz mi?
Sanırım sormak istediğin şey serçe parmağımı sehpaya vurup vurmadığım. Sahi? Serçe parmağını sehpaya vurmayacak yiğit anasının karnından doğmuş mu...? Şahsen ben o küçük fazlalığı bir yerlere vurduğumda bahçemizdeki olmayan havuzumuza atlayıp tam da böyle ağlamak istiyorum!


3-Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı?
Misafirlerin çocuklarına bakıcılık yaptığım o günleri hatırlaması bile korkunç... Hadi ablası al sen bunu; kendisi bile 'bu' diye hitap ediyor çocuğuna gerisini siz düşünün :) Bu da benim çocuklara bakmaya başladıktan üç dakika sonra tuvaletteki halim oluyor. Bir çocuk gelişimci olarak kendimden utanmalı mıyım? Evet. Utanıyor muyum? Hayır. Swell!



4-Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin?
Goblin'i çok kıskandım. Bir kapıdan geçince dünyanın herhangi bir yerinde başka bir kapıdan çıkayım :) ♥ Olmaz mı? 




5-"Etraf ne der" diye düşünmeden hareket edebilir misin?
Aslında karşılarına geçip işaret parmağımı burunlarına dayamak sonra da "aynaya bak ve poponu kaşı sen benim hayatımın zerresi seni ilgilendirmez" demek istiyorum ama diyorum kızım saçmalama etraf ne der sonra... Ben söylemem sen anla!



6-Hangi mevsimi seversin? 
Sonbahar insanıyım ben, nadiren de kış. 
Sabah pencerimi açtığımda sisin içinde kalmış bir Hisar görmek heyecanlandırır beni. Hisar'a sis çökünce göz gözü görmez, bir romanın içine düşmüş gibi hisseder insan. Arada sırada yağan yağmur sadece ıslanmak için çıkıyorsanız dışarı mutlu eder sizi ve işin en güzel yanı Hisar'da insanlar ıslanmak için çıkarlar dışarı. İşte bu yüzden sonbahar, hayatımın mevsimidir benim.


7-Blog yazmak sana ne kattı?
Denizler dolusu özgürlük herhalde...


8-En sevdiğin dizi, film, animasyon ve kitap hangileri?
Dizi açık ara Sherlock şu sıralar, değişmesi pek muhtemel gözükmüyor. 
Film Prestij, hala her izleyişimde şaşırıyorum.
Animasyon tabi ki rakipsiz, Howl's Moving Castle. 
Ve kitap olarak da fanatikliğimin verdiği yetkiye dayanarak Harry Potter serisini seçiyorum. 


9-Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi?
Gönlümce hayaller kurabiliyorum :) Yetmez mi :)


10-Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?
Neredeeee??? Bende öyle derin bir uyku var ki deprem olsa tavan üstüme düşse yine de uyanmam yani o kadar :D Şaka maka benim kedicik bazen horluyor, uyandırıyor beni. Adını seslenince susuyor anca. Yani bu sayılır mı? Hadi, hadi saydım ben ♥


Yeyy!! Umarım mim'i beğenirsiniz. Bakalım ben kimleri mimlemişim? 
Biricik Lila'yı, sevgili Deep'i, canım Ayşenur'u, pek şeker Mayıs Yağmuru'nu, baharı sevdiren Persephone'i, adaşım Elif'i, adını her duyuşumda nedendir bilinmez aklıma Kleopatra'yı getiren YalnızAmaÖzgür'ü, çok tatlı Bayan Hohori'yi, leylak kokulu Aslıhan'ı, mavinin en sevimli tonu Aysel'i , bu nasıl bir uyum dedirten Kızkardeşleri, ismi geçince aklıma zıplayan tavşanları getiren Pofuduk'u ve çok bi' tatlı Saliha'yı mimliyorum.
Kendini mim'lemek isteyenleri de sonuna kadar destekliyorum.
Seviyorum sizi ♥




Yorumlar

  1. Yaa bu ne kadar da eglenceli bir mim olmuuus! Cok begendiiim ki ben. 😍 Hisar'i sisli gormek diyince aklima sisten goremedigim Rumeli Hisari geldi. 😂 En en en kisa zamandaaa yapiyorum bu mimii. Cok tesekkurler kuzum davetin icin. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha, ya öyle bir sis değil ama, daha sakin insanı sarıp sarmalayan bir sis :D O gün çok fena bir gündü :D Senin cevaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum ♥

      Sil
  2. Haftalar oldu sevgili Elif bloğuma yazı yazmayalı. Belki bir ay oldu emin değilim artık. Ama o kadar güzel o kadar bana hitap eden bir mim ki bu yazma isteği doğru birdenbire içimde.

    Arkadaşım olduğun için çok mutluyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim o eğlenceli yazılarını okumayı deli gibi özledim ♥ Bence de bu mim tam senlik :D Umarım yaparken eğlenirsin :)) Ben okurken çok eğleneceğime eminim ♥ Bende daha çok mutluyum ♥

      Sil
  3. Çok teşekkürler beni bu kadar tatlı bir mime beni mimlediğiniz içiin :)
    Mavinin en sevimli tonu için de ayrı olarak kucak dolusu teşekkürler.
    Serçe parmağı vurma durumu bende de oluyor,çok kötü yaa
    Yeniden çok teşekkür eder ve bu mimi hemen yapmaya giderim.
    Sevgiler ^_^

    YanıtlaSil
  4. Sorular çook güzel ki umarım büşra ile vakit bulup yapabiliriz :) şu sıralar çook yoğunuz tatil de bittti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ♥ Ne kadar yoğun olduğunuzu tahmin edebiliyorum ♥

      Sil
  5. Ay çok tatlı olmuş bu mim yaaa ^^ cevaplarını okurken çok eğlendim , yanımdaki 4 yaşımdaki kardeşim rahat vermedi -zor şartlarda yazıyorum bu yorumu :D- üçüncü maddeye gelince baya hislendim yani , hahaha :D beni de mimlemişsin çok teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLmuş mu gerçekten ♥ Senden daha tatlı değil :)) Bekliyorum seninkini de ♥

      Sil
  6. Yapacağım en kısa zamanda😊 Güzel mim. Emeğine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ♥ Merakla bekliyorum ♥

      Sil
  7. Çok güzel sorular ve çok keyifli cevaplar ^_^
    Beni de unutmadığın için çok çok mutlu oldum ve cevaplamak için çok heyecanlıyım.😊
    Tekrar teşekkür ederim en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım eğlenirsin ♥ Merakla bekliyorum ♥

      Sil
  8. Mail adresini verirmisin Elif .....

    YanıtlaSil
  9. çook güzel olmuş buuuu mimin de cevapların daaa :) yarın yapcam ben daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm Deep .O senin güzelliğin ♥ ♥ ♥

      Sil
  10. heeeey yaptım bu süfer mimiiiii :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir mim olmuş çok güzeldi :) O sehpa kısmına bende katılıyorum gerçekten Çok piss açıyor be :)) güzel insan deepten geldim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ♥ Pek hoş geldiniz efendim ♥ Sevgiler :))

      Sil
  12. Ben de Goblin'in gücünü çok isterdim, kapıyı açıyorsun ve vuhuuu dünya önünde uzanıyor :D Elif, sanırım adaş olduğumuz gibi yaşıtız da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Küçükler ama ne de tatlı benzerlikler :) ♥ Çok sevindirik oldum şimdi ♥.♥

      Sil
  13. ne hoş bir mim.. Howl'un yürüyen şatosu :) çok severim..

    LuNa'dan sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar