- Mini Ara/yış Aslında -


Uzun zaman oldu yazmayalı.
Acaba neden yazmıyorum,
dahası yazamıyorum diye sordum kendime!?
Sonra fark ettim ki yazılarım da bir şeyler eksik.
Dönüp yazılarınıza baktığınızda sizi tatmin etmedikleri oluyor mu?
Yani 'Amannnn, bunu da niye yazmışım ki!' falan dediğiniz oluyor mu hiç?
Ne bileyim?


Öyle geliyor bazen bana...
Şevkim kırılıyor.
Neyse hala arıyorum yazılarımda ki eksikleri.
Beni bekleyen iki tane de güzeller güzeli mim var ama...
Onlar da çok azıcık bekleyecekler herhalde.
Sahibelerinden çok özür diliyorum ama söz veriyorum,
yaparken çok özeneceğim; SÖZ.
Tükenmişlik sendromuna mı girdim acaba?
Allah Allah!


Yorumlar

  1. Canim Elif'im. Ozluyoruz seni. (Ben daha cok ozluyorum tabii 😔) Bazi zamanlar insan ne yaptigini sorguluyor, yaptiklarini begenmiyor. Tukenmislik sendromuna girmemissindir yaa :) Girme zaten gerek yok kii. 🙈 Biz senin yazilarini seviyoruz, sen hep yaz. 💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbi de kendisi gibi güzel arkadaşım benim :)) Merak etme özlemimiz çok uzun sürmeyecek ♥ Teşekkür ederim bu güzel satırlar için ♥ ♥

      Sil
  2. Bazen bende düşünüyorum senin gibi..:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden ki, neden biz? :D Üzüyor beni böyle düşünmek :(

      Sil
  3. Şimdi yazamıyorsan biriktiriyorsundur , birikince yeteri kadar, coşkulu bir şekilde yazıcaksın inanıyorum ^^ ben geriye dönkü baktığımda ne kafasıyla yazmışım , ay çok salakça filan diyorum , hahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa inşallah öyledir Canım Saliha :)) ♥ Gerçekten mi :D Yalnız değilim demek ki :))

      Sil
  4. bunu duyduğuma daha doğrusu okuduğuma çok üzüldüm elifcik. sen çok iyi bir bloggerdın. paylaşımlarında hoştu. umarım şevkin gelirde en kısa zamanda dolu dolu yazılarınla aramıza katılırsın. bu arada o mimleri 3 olmuş say ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Smeyye :) Umarım en kısa zamanda döneceğim ♥

      Sil
  5. http://birpembesever.blogspot.com.tr/2017/02/mektuplasmak-mi.html

    bu yazıyı ve yorumları okur musun lütfeeeen :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar