Mektup Varr!!!

08.02.2017
Yüreğinde bir yer açıp oraya oturttuğun her kimse,
seninle birlikte gider her yere...

Salut, blogger halkı ♥
Blog yazmak için ne de muazzam bir gün :) 
Bugün içimde sıkıntılarla otururken kapı çaldı ve içimi kemiren kurtçuklar bir anda kelebeğe dönüşüverdi. Gözlerime pembiş gözlükler takıldı sanki...
Yemin ediyorum, şu postacılar kadar insanları mutlu etmeyi başarabilen hiç kimse yok.
Nurunrenklidunyası blogunun şeker sahibesi Canım Ayşenur'dan beklediğim posta geldiği için de bir başka mutlu oldum tabii ki.


Bu fotoğraflar yazdan kalma. Yazın ilk kez mektuplaşmaya başlamıştık Ayşenur'la. Yukarıda ki kalpli ayraçla gönlümü fethetmişti. El yapımı her şeye bayılırım çünkü. Yapılışını blogunda anlatmış.Yazısını okumak isterseniz tık-tık... 


Anıları saklamayı sevdiğim bir defterim var. Bulduğum her şeyi içine yapıştırmaya bayıldığım,
açıp bakmayı, sürekli karıştırmayı sevdiğim bir defter ♥ Ne zaman şu sayfayı açsam yüzüme bir gülümseme yayılır hemen, ona yazacak ne kadar çok şeyimin biriktiğini düşünürüm :)) Uzun zamandır gözlerim satırlarında dolaşamamıştı. Ve hasret sonunda son buldu...


Paketin içinden Deeptone' un kitabı çıkınca çok şaşırdım. Hiç beklemiyordum çünkü ♥ Ayrıca her paket için o kadar uğraşmıştı ki Canım Ayşenur gözlerim parıldayarak yarım saat boyunca paketlere baktım. ♥


Zarfın üzerine iliştirilmiş o küçücük mektubu görebiliyor musunuz peki? Yok böyle bir naiflik :)) Hayatınızda görüp görebileceğiniz en güzel işleme değilde ne ♥  


Paketlerin içinden çıkan her şeye ayrı ayrı aşık oldum ben. Kendi elleriyle yaptığı mandalinalı mum'a, daktiloma arkadaş olarak gönderilen broşuma; bakmalara doyamadığım ve kullanmaya kıyamayacağımdan korktuğum güllü kitap ayracıma... (Hem de şu aralar en favori rengim, yoksa sizin favori renginiz değişmiyor mu?) Bir de bundan sonra hayatımda kocaman yer kaplayacak şirinler şirini kaktüslerime bittim ben... Hepsi için kocaman kocaman öpücükler gönderiyorum Ayşenur'a. En kısa zaman da cevaplamayı umuyorum. Elimde halihazırda biricik Lila'ya gönderilecek bir posta var, muhtemelen ikisini bir arada yollamak için birazcık bekleyebilirim :)) 
Hayat bugün de bana güzel sevgili blogger halkı. Güzel günler sizi de bulsun ♥

Yorumlar

  1. Ağlamaklı şeyler yazmışsın. Pek bi duygulandım okurken. Canım Elifim, her daim güzellikler bulsun seni. Hiç yalnız bırakmasınlar ♡ Anılarını biriktirdiğin deftere bayıldım ben de. Uzun zamandır böyle bir şey yapmak istiyordum. Belki bu kez tam da seninkine imrenmişken başlarım bir yerlerden :)
    Benden de sana kocaman öpücükler ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapmalısın öyle bir defter ya da kutu, dönüp bakmak, hatırlamak bambaşka bir şey ♥

      Sil
  2. Ne güzel insanları mutlu etmek... Güle güle iyi günlerde kullanın ve iyi okumalar.. . Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim, kesinlikle öyle ♥ Sevgiler...

      Sil
  3. Hepsi çok güzel canim cok etkileyici. Güle güle kullan 😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Hazal'cım ♥ Teşekkür ederim ♥

      Sil
  4. Caniim, ya okurken su an gozlerim doldu gercekten. Bir de daha az once aklima seninle vedalastigimiz an geldi. O yuzden bi bakayim bloguna dedim, boyle bir duygusal moda gecis yaptim. ❤ Kaybolan mektubumun acisi hala icimde.. 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa deme öyle şeyler, daha ne mektuplar yazacağız birbirimize :) Anlatacak bu kadar çok şey varken hem de ♥

      Sil
  5. Ay ne tatlış şeyler bunlar ^^

    YanıtlaSil
  6. Yaa ne kadar güzel ve naif bir paket. ^_^

    YanıtlaSil
  7. ayyyy ne tatlıııı yaa zaten ayşenur daaa nermin de hazal da persephone da herkes tatlııı senin gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl senin gibiiii ♥

      Sil
    2. Yaa ne tatlış bir yorum :) Teşekkürler deep büssürü kalpler sana bizden :)

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar