Dönüşüm

22.08.2017
Bitch, I'm Back!

Her şeyin bir zamanı var.
Kırılmak zamanı. Gitmek zamanı.
Aramak zamanı. Soluklanmak zamanı.
Bir de dönmek zamanı.
5 ay sonra bugün "sonunda dönmek zamanı" diye düşündüm.


 Biraz değişmek ve dönüşmek gerekli tabii.
Blogu elden geçirip bana ait olmayan her şeyi dışarıya atmalı...
Kendim olmaktan kaçtığım zamanlara dönmüşüm gibi bir his bu.
Omuzlarımdaki yük "rahatsız ediyor muyum?"
 diye sorma zahmetine bile girmeden artmaya devam etti.
Hatta başka bir bloga sığınmayı bile düşündüm.
Yine...
 Ama vazgeçtim.


Dönüşümün en sevimli nedenlerinden biri olduğunu söylemeden geçemeyeceğim Aysel...

"İsterdim ki kelimeler çiçek çiçek eşiğine yağsın, isterdim ki kelimeler yıldız yıldız aydınlatsın odanı. Sönen gözlerimin bütün aydınlığı kıvılcımlaşsın onlarda… Kelimeler buseleşsin ve güvercinler gibi, kuğular gibi uçsun sana…"
Peşimi bırakmayan tatlı düşüncelin ve mimlerin için minnettarım.
Şimdilik sevgiyle...

Yorumlar

  1. Dönüşüm iyidir. Taze kan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Persephone, seni buralarda görmek çok iyi geldi ♥

      Sil
  2. Nasil da ozledim seni buralarda bir bilsen... Ben de yoktum bir suredir. Donecegim diyorum hala donemedim.
    Iyi ki geldin! ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bana sor! Hasretine dayanamadım döndüm ♥.♥ Sende iyi ki döndün ama sensiz hiç çekilmez buralar ♥

      Sil
  3. ay ivit aysel seni mimlemişti geçende yorumu da görmüştüm, sen de cevap vermek zorunda kalmıştın tabeee hihi oleeeey oh yağcık iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, eğlenceli yorumlarını özlemişim Deep. İyi oldu, gerçekten çok iyi oldu ♥

      Sil
  4. bir sonraki yazına nasıl geçiyoruz yaa, sırayla yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, böyle biraz karışık oldu değil mi? Ama üzerlerinde yazıyor tarihleri ♥.♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar