Mim #6 // Marka

○ MİM ○
Marka

 Hola, pek sevgili blogger halkı. Uzun zaman önce Blue Things blogunun şeker sahibesi Aysel beni mimlemişti. Başlarda zamanım daha sonrada internetim olmadığından yapma fırsatım olmamıştı. Kendisine bu mim için çok teşekkür ediyorum. Onun güzel cevaplarına ulaşabilmek için tık-tık...


"Markalar arasından favori üçlünüz hangileri?" 
Hazırsanız başlayalım...

1. IVY PARK
Bu markayı seçmemin en büyük nedeni çocukluğumdan beri durdurulamaz bir şekilde (neden? nasıl? ne zaman? olduğunu bilmeden) Beyonce hayranı oluşum. Marka ismi olarak direk Beyonce yazacaktım ama korkmayın. Daha o kadar delirmedim.



2. AUDIO TECHNICA VINYL
Audio-technica 'nın teknoloji alanında önde gelen markalardan biri olduğunu öğrenmem plaklara olan ilgi ve alakam sayesinde oldu. Uzun zamandır en büyük hayallerimden biri pikap sahibi olmak. Bu bebek de hedeflediğim bütçeyle alabileceğim en iyi ürün.


3. CANON
Benim için fotoğraf makinesi demek Canon demek. O yüzden bunu buraya eklemezsem fotoğraf makineme ayıp etmiş olurum, maazallah çarpılabilirim bile...


Gerçekten çok eğlenceli bir mim umarım benden sonra yapacak olanlar da eğlenir.
 Önce yapmadılarsa
sonrada yapmayan herkesi mim'liyorum.
Sevgiyle ♥

Yorumlar

  1. Itiraf ediyorum, 1. Ve 2. Markayi hic duymamistim 🙈 Ama Canon candir. 😍 mim icin tesekkur ederim canim, yapmamistim. Yapacagim insallah. 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ikincisini bu sene ilk defa duydum gerçekten. Ama ekşi de falan da bir baktım, bizim dışımızda herkes biliyor neredeyse :) Merakla bekliyorum o zaman ♥

      Sil
  2. Ellerine sağlık abla,harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ama senin oluşturduğun mim daha harika... Geniş bir zamanda onu da yapacağım ♥

      Sil
  3. mimi anca yapabildim affola... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki yaptın, aklıma gelmeyen markaları seçmiştin ♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar