Mim 7 // İşte Bütün Mesele Bu

Blue Things blogunun sahibesi sevgili Aysel'in "Yaratıcılık mı? İşte o, benim!" dediği mim bu mim'dir efendim. Bu mim'de blogger halkımız aynı apartmanın sakinleri oluveriyorlar... Kulağa çikolatalı bir pasta, böğürtlenli bir turta, çilekli bir magnolia gibi nefis ve yenilesi bir hayal gibi gelmiyor mu sizce de? Kesinlikle! 
O zaman, başlayalım mı Leo?


1.İlk olarak bu apartmanın sahibi, bütün apartmanı tanıyan, herkesle tanışmışlığı olan, herkesle yakın olan kişi diyebileceğiniz blogger hangisi?
- Bu soruyu okuduğunda herkesin aklına bence tek kişi geliyordur. Nasıl yaptığını bir türlü anlayamadığım sevgili Deep herkesi tanıyor, herkesle ilgileniyor ama bence en güzeli herkesi ayrı ayrı seviyor. En alt katta oturup da,  kapının deliğinden gelip giden herkesi izleyen röntgenci tontiş teyzeler var ya, eğer okuyorsan sen benim için onlardansın Deep ♥


2.Apartmanın kütüphanesi diyebileceğiniz üç kiracı hangileri?
- Tilki logosuna ve özenle seçtiği kelimelerine aşık olduğum için Kristal Kitap, okumayı düşündüğüm kitabı neredeyse benden bile önce tahmin edip yorumlayan Kağıt Salıncak ve güzel yorumlarını funkolarıyla çektiği harika fotoğraflarla süsleyen Minerva'yı da gönül rahatlığıyla bu listeye ekliyorum.


3.Apartmanın en tatlı anneleri kimler?
- Buraya en/en/en/en tatlı anneyi yazacağım sadece... 'Çocukluğumdan' beri yazdığı her şeyi severek okuduğum, çektiği tüm videoları sanki ailemin bir üyesiymiş gibi hevesle izlediğim, melek Efsun'un güzeller güzeli annesi Serrose; bu maddeyi okuyunca ilk aklıma gelen kişi. "Yolun Neresindeyim?" diye soruyor kendisine, sanırım onu bu kadar sevmemin nedeni bu. Tökezliyor bazen, takılıyor, düşecek gibi oluyor ama devam ediyor yola, asla durmuyor. Üzülse, kırılsa ve hatta öfkelense bile kendi iç sesinden başkasını dinlememeyi öğreniyor. Kendi yolumda emin adımlar atmam konusunda bilmeden çok büyük etkileri oluyor... Buradan kocaman sevgiler O'na ♥


4.Sohbeti en tatlı olan üç kiracımız?
-Kendisini çokça özleten Mayıs Yağmuru, kibar ve ilgili yorumlarıyla varlığını her daim hissettiren Persephone, ve acı kahvesine damlattığı hoş sohbetiyle Bol Kahveli buraya en çok yakışan isimler sanırım. Bu kısma artı bir eklemek istiyorum ama... Tüm sempatikliği ve büyük bir ihtimalle yaşı nedeniyle küçük kız kardeşim gibi benimsediğim Aysel de burada olmayı en çok hak edenlerden.


5.Her şeyler ilgileniyor bu kiracılar dediğiniz (yani her konudan yazan, her şey hakkında yazan, her şey hakkında fikri olan blogger) üç kiracı hangileri?
-Sanırım iki  kişi olmaları, bir de inat gibi bu kadar uyumlu iki kardeş olmaları hasebiyle biraz-cık kıskandığım Kız kardeşler, 'bir kimse bir cümle ile anlanamaz' mottosuna sahip olduğu için asla bir cümleye sığdıramayacağım Saliha, bir de zihnimin derinliklerinde leylak kokusuyla özdeşleşen Aslıhan...


6.Bu apartmanın en bakımlı üç kiracısı?
- Benim tek bakımlı komşum, pek bir süslü Hazal sanırım. Kendisi 'makyaj blogu takip etmeyeceğim!' fobimi şimdilik yenen tek kişi ☻ Dolayısıyla diğer iki kişiyi pas geçiyorum.


7.Önerilerine kendimden daha çok güvenirim dediğiniz üç komşunuz?
-Moda söz konusu olduğunda çatlak yorumlarıyla bikotbitisort zirvededir bence, #mektuparkadaslıgı hakkında verdiği önerileri zevkle takip ettiğim çiçeği burnunda öğretmen Tuğçe, son olarak da hemen hemen her konudaki tavsiyelerine gözüm kapalı güvendiğim Devrik Cümleler.


8.'Öykü dinlemeye kahve içmeye giderim' dediğiniz yedi komşunuz?
-Yazdıkları satırları okumakla yetinemiyorum resmen, istiyorum ki içime işlesinler... Hep yazmaya devam etsinler ♥
Levla , Emre, Pianist, Keyaki, Çıplak Yazar, Bayan Hohori


9..Yeni taşınsa da, çok samimi olan ve alıştığınız üç komşunuz?
-Acayip tatlı olan şu yeniler mi?  Yakında bir stalkla her şeylerini öğrenmeyi planlıyorum şekerler şekeri yeni komşularımın.  Kitabın DNA'sı, Gözlerinden Öper ve Okuyan Muggle.


10.Bu apartmanın en doğal üç kiracısı?
-  Kalıplara girmeye çalışmadığı, kendisi olmaktan ödün vermediği için imrendiğim "Aklımda olan dilimde!" tavrıyla hayatım boyunca gördüğüm en dobra insanlardan biri olan yalnızamaözgür, düzensizliğinden mütevellit bana her daim doğal gelen Düzensiz Blog, bir de ne yazarsa yazsın en içten, en kendi haliyle yazan Sadece Ben doğallıkta sınır tanımayan komşularım.


11.Anime delisi olan iki komşun?
-Tabii ki düşünmeme gerek bile yok!
Kuronuma ve Blue things


12. Son olarak, kendine en çok benzettiğin ve koşulsuz şartsız en sevdiklerinden olan üç komşun?
- Şuna iki diyelim...
'Nermin ve Ayşenur'
Farklı şehirlerdeyiz ama her sabah aynı gökyüzüne gülümsüyorum onlarla...
Evet, kilometreler var aramızda yine de tüm hücrelerimle seviyorum onları...
Kalbime dost kılınmış ikisi de.
Siz de çokça sevin bu kızçeleri, göründüklerinden daha tatlılar, nasıl mümkün olabiliyorsa artık ♥
 Değil mi?


Yasal Uyarı: Beynim aktı tüm isimleri tek tek bulup adreslerini ekleyene kadar, hepsini açıp bakmazsanız Kanlı Mary gibi musallat olurum size ona göre!

Hayatımda yaptığım en zor mim buydu sanırım. Bende yukarıda ismi geçen herkesi mimliyorum canlarım. Tek tek yazdırmayın bana şimdi :))
Öptüm çok ♥

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim! :) Bu arada gifler acayip iyi olmuş, eline sağlık! Benim de şu ana kadar yaptığım en zor mim buydu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Evet, gerçekten çok zordu ♥

      Sil
  2. Caniiim, Elif'm, neler neler yazdigini dikkatle okurken, sona geldim ya, gordum ya orada adimi... 😳💜Aramizda evet 935 km var, ama yine de bir yureklerimiz. Ben de seni coook seviyorum. ❤ayrica bu mim cok zooor :) ama yapmaya calisacagim. Insallah 🙈🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa yerim seni ♥ okumak için sabırsızlanıyorum ama ben 3 günde anca hazırladım tüm yayını :D kolay gelsin yani, hehe ♥

      Sil
  3. Elifim, benim biricik dostum, koşulsuz şartsız, tüm hücrelerimle sevdiğim...♡ Bilmukabele. Güzel yüreğinden öperim. Beni her zaman çok mutlu ediyorsun, iyi ki varsın.
    Bu arada, sonuna kadar keyifle okuduğum bir yazı olmuş yine. Ve gerçekten baya zorlu gözüküyor. Yapmaya çalışacağım inşaAllah. Çok teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beni çok daha fazla mutlu ediyorsun canım bitaneciğim ♥ Sen de iyi varsın ☺ Okumak için sabırsızlanıyorum gerçekten ♥

      Sil
  4. çok tatlı yazmışsın. seçtiklerin de hepsi tatlılar. aysel, nermin, tuğçe ve diğer hepsi. ne güzeliz hepimiz burada mutluyuuz :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı yorumlamışsın. Teşekkürler🙏🏻 Zor mim ama yaaa☺️ Tatil dönüşü yapacağım canım❤️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sen daha tatlı yorumlarsın... Biraz zor gerçekten. Kolay gelsin canım ♥

      Sil
  6. Elif , özlemişim yazılarını ^^ çok tatlı yazmışsın - her zaman ki gibi - :D bana da yer vermişsin , inan çok mutlu oldum ^^ eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Saliha ♥ Çok sevindim, umarım en kısa zamanda sende yaparsın da ben de tadını çıkara çıkara okurum ☺

      Sil
  7. ciciş öykücüüü. bak bi son yazıma ama yaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar