Hayatından Memnun Değilsen Düşünü Değiştir

09.09.2017
Yirmi-iki De Yolun Yarısı Eder Mi?

Geri dönüp baktığımda yine bomboş bir yıl ve gerçekleştirilmeyen hayaller var elimde.
Üstelik üniversitenin de son yılı.
Neredeyse yirmi iki oldum.
Neredeyse yirmi iki...
İnanamıyorum. O zaman şimdi yüksek sesle;
YİRMİ İKİ!
Öyle ki bazen insanlar kaç yaşındasın dediğinde bir düşünüyorum.


İçimden hep on sekiz demek geliyor.
O zamandan beri hayatımda her hangi bir değişiklik olmadığı için belki de...
Sanki dört yıl elimden kayıp gitmiş.
Üniversitenin hayallerimde ki gibi olamamasının çok büyük bir etken olduğunun -ne yazık ki geç de olsa- artık farkındayım.
Bu günden itibaren;
"Hayat, senin onu düşlediğin gibidir. Eğer hayatından memnun değilsen, düşünü değiştir."
sözünü rehber ediniyorum kendime.
Gerçekleştirmek için asla herhangi bir adım atmadığım bazı hayallerim var.
"Düşlemek mi yoksa yaşamak mı?" sorusuna cevap verebilmek için
'gün bugündür, yaş neredeyse yirmi-iki yaştır' diyorum.
Ve tarihlerle birlikte yeni yaş planı hazırlamaya başlıyorum.


İlk kez böylesine bir kararlılık mevcut bünyemde.
Umarım hiç kaybolmaz.
Şimdilik sevgiyle ♥

Yorumlar

  1. Hadi hayırlısı o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar hoş bir gif. :) Umarım içindeki bu istek asla ama asla sönmez. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkürler. Umarım ♥

      Sil
  3. Hep kararlı ol ve hep güzel düşlerin olsun. :) İnsan güzeli düşledikçe, güzeli yaşıyor. Sen de hep en güzeli yaşa, en iyiyi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Kararlılığı öğrenebileceğim nadir insanlar arasındasın bence ♥ Çok teşekkür ederim, hep birlikte yaşayalım güzeli inşallah ♥

      Sil
  4. Hayat boyu düş kurmaktan vazgeçmemeli. Baktınız olmuyor yeni düşler kurup gerçekleştirmeye çalışmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru, yoksa nasıl zevk alabiliriz hayatlarımızdan!?

      Sil
  5. Hayatimdan hic ama hic memnun degilim(Almanyada yasamak gram istemiyorum.Inanilmaz mutsuzum burada bulunmaktan) ama düşlediklerimi yasiyorum(Cocukluk askimla evliyim ve canim kadar sevdigim bir oglum var.)Beynin yandi dimi?benimde cızırdıyor,ariza yapiyor arada korkma arkadasim🙋😁Icten,guzel bir paylasim olmus.. Sevgiler🤗💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiklerimiz neleri neleri katlanılır kılıyorlar hayatımızda, hayal kurmak muazzam bir şey yaşama kısmına geçmeyi düşünemiyorum bile, ne mutlu size :))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Geçmiş geçmiştir, biz önümüze bakalım :))

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar