Ses bir ki üç...

13.09.2017
Ses bir ki üç...

Hola sevgili blogger halkı ☻
Çokk uzun bir zamandır blogum için yeni şeyler düşündüğümü karşıma çıkan herkese anlatıyorum.
 Size de bazı değişiklikler yapacağımı ucundan çıtlatmanın zamanı geldi. 


İlk olarak günlük tadında yazmayı ve sizlere alakasız şeyler anlatmayı çok sevdiğimden ayrıca iyi olmadığımı bilmeme rağmen hikayeler yazmak da çok hoşuma gittiğinden bu ikisiyle ilgili herhangi bir değişiklik yapmaya niyetim yok. Lafügüzaf ve Tıkırtılar sekmelerini aynen yerlerinde bırakıyorum. Kitap ve filmleri yorumlamak konusuna gelecek olursak, izlediğim ya da okuduğum her hangi bir şeyi paylaşamıyorum çünkü garip bir şekilde finallerini söyleyene kadar spoiler verme yetkisini buluyorum kendimde. Bu özelliğime ket vurmaya çalışsam da -cık- olmuyor. Dolayısıyla o sekmeleri menü kısmından kaldırdım. Onlar yerine ilk olarak yazmaktan büyük keyif alacağımı düşündüğüm  20'den önce 20 sekmesini ekledim. Kısaca 20:20; iki bin yirmiye girmeden önce yapmayı/gerçekleştirmeyi hayal ettiğim 20 maddeden oluşan bir liste. Ne çok 20 var değil mi?
"Aman bu da hedef miymiş!?" diyebileceğiniz maddeler de var bu 20'nin içinde, "Yok asla başaramaz" diyecekleriniz de. Ve son olarak da büyük bir heyecanla 'MAO' sekmesini ekledim. Bununla ilgili daha ayrıntılı bir paylaşım yapabilmem için biraz daha zamana ihtiyacım var.


 Asıl hedefim şu,
Nasıl mutlu hissedeceksem öyle bir yere dönüştüreceğim burayı.
Başka bloglara bakıp da Leyla gibi "Ay şunu da yapayım!" "Ya bunu da yapayım!" "Şu çiçekten de bal alayım!" modlarında gezmeme sözü verdim kendime ☺
Benimle birlikte yeni bir döneme başlamaya hazır mısın canım okur?
Umarım bu değişiklikler benim kadar seni de mutlu eder ♥

Yorumlar

  1. Keyifle okuyacağımdan emin olabilirsin canım.
    Heyecanla bekliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ♥.♥ Daha kocaman sevgiler benden ♥

      Sil
  2. Diy projelerini heyecanla bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda başlayacağım onlara da ☻ ♥ Teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Bizi mutlu edecek şeyler paylaşmak için buradayız siz nasıl mutluysanız öyle paylaşın sizi sevenlerde keyif alacaktır. takipte olacağım. başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru, teşekkür ederim güzel yorum için, hoş geldiniz ♥

      Sil
  4. Cok cok heyecanladim kii! Sen ne yaparsan yap, her seyi guzel yaparsin canim arkadasim. Tum yazilarini sabirsizlikla bekliyor olacagim. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli biricik arkadaşım, nasıl mutlu oldum bu yorumla bilemezsin ♥ Teşekkür ederim :))

      Sil
  5. Kaktüs sekmesini merak ettim! ^_^ Bence de nasıl mutlu olacaksan öyle yazmalısın. :) Hayırlı olsun o halde. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoookkk teşekkür ederim ♥ Birazcık daha merak edeceksin :))

      Sil
  6. hola dedi hola kanka ispanyolca ne ayak :D :D ona mı merak saldın kıız.

    Hadi bakalım kolları sıva o zamaaan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmini değiştirmişsin fala ama yemin ediyorum resme bakmadan, yorum yapış şeklinden tanıdım seni canım Nur ♥.♥ :D

      Sil
  7. Biri kaktüs mü dedi?! Sabırsızlıkla bekliyor olacağım :)
    En çok ben!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep senin sayende aklıma gelen fikirlerden ♥
      Senin kaktüslerin olmasa olmazdı ♥

      Sil
  8. ne yapsan yazsan seviyom ben bu haberlere de sevindim işteeee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar