Bir Düşüş Hikayesi

Üfürülmüş Pirinç Mi Yedirdiler?
N'aptılar Bize?

Çok garip şeyler oluyor şu aralar, canım okur...
Ailemin üzerinde bir lanet var herhalde.
Göz mü desem? Nazar mı desem?
Biri bize büyü bile yapmış olabilir. Düşme büyüsü.
Şaka değil. 
Her şey bir cuma sabahı düşüp parmağını çatlatan kuzenimin komik hikayesiyle başladı...
Dinlerken güldüm, eğlendim ama ne bileyim iki güne benim de başıma geleceğini. 
Yanarım yanarım düşerken kendimi yakışıklı bir David'in kollarına atamadığıma yanarım. 
Çok güzel düştüm. Merdivenlerden yuvarlanıp, trafikteki arabaların içine atlayarak rezil olacak kadar güzel düştüm hem de. Pek yakışıklı olmayan bütün David'leri etrafıma toplayışımı ve düşüşümden sonra ki bir hafta boyunca ayağımın üzerine basamayışımı nasıl anlatayım sana! Şuan bile için için sızlıyor, inan. Bence kırıldı ama doktorlar bir şey yok diyor! On yıl tıp okuyan ben olmadığım için de sesimi çıkaramıyorum. Adaletsiz dünya...


 Hayatım boyunca böyle büyük rezil olmamıştım. 
Bu rezillik bana bir ömür yeter.
Evde anlatıyorum tabi, bir gülmeler bir kahkahalar.
"Gülmeyin bak, ben de gülmüştüm. Sonra çok ağlarsınız." dedim dinlemediler. 
Ee, sonra ne oldu? Önce ablam merdivenlerden yuvarlandı, sonra babam düştü.
Sıra kime geçti merakla bekliyoruz...
Şaka maka bu kadarı da biraz fazla, bu işte bir iş var!
Büyü mü, nazar mı, göz mü bilemem?
Ama herhangi birini aklının ucundan dahi geçirenin poposu kalabalıkların içinde kaşınsın da utancından kaşıyamasın, e mi? 
Ananem fenalaştı. İki yıldır hastaneye gitmediği için beklediğimiz bir durumdu aslında. Normalde yılda beş altı kez gittiğimiz olurdu çünkü. Doktor yine damarlarından birinin tıkanmaya başladığını söyledi. Bir kaç gün önce de anjiyo oldu, şimdi durumu iyi.


Geçtiğimiz salı Tegv' de ilk günümdü.
Çocuklarım ikinci sınıf öğrencisi.
Öyle güzeller ki hangi kelimeler onları anlatmaya yeter bilemiyorum...
Salı günleri şu yoğun tempoda ilaç gibi gelecek bana, şimdiden belli oldu ♥


Güzel günler geliyor canım okur...
Zor zamanlardan geçiyor da olsak, hayatın akışına ayak uydurmayı başaramasak da her sabah yeniden deneme fırsatı sunalan kişiler arasındaydınız.
Endişelenme, tüm kötü zamanlar geçecek, güzel günler göreceğiz ♥ 
Sonbahar geldi hatta, kış da yolda!
Yeni başlangıçların habercisi sarı yapraklar uçuşacak etrafımızda, meleklerin ulaştırdığı bembeyaz kar taneleri kuşatacak her yeri.
Bitki çayları, kahveler,sahlepler ısıtacak içimizi.
Kazaklar, eldivenler, polarlar...
Şu satırları yazarken bile yerimde zıplayasım geliyor sevinçten :))
Yaz uzun bir süre gelmese de olur bence.


Şimdilik benden bu kadar. 
Sen de iyisindir umarım. Mutlu ve umutlusundur. 
Her şeye rağmen hayat güzel, yaşamaya değer çünkü...
- Sevgiler -
♥ 

Yorumlar

  1. Gülme komşuna gelir başına gibi olsa da yaşananlar, hepinize çok geçmiş olsun. Nazarlar çıkmış olsun evinizden. Güzel günler gelsin ardından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ♥ Tüm o güzel dileklerini en içten dualarımla sana geri üflüyorum ♥

      Sil
  2. O neler olmuş neler..Olaylar peşpeşe nasılda sıralanmış,çok ilginç vallahi.
    Geçmiş olsun diyorum ve tekrarı olmasın..
    Güzel günler göreceğiz yakındır:)
    Sonbahar tüm güzelliğiyle size ve ailenize uğur getirsin dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma, gerçekten neler neler oldu...
      Çok sağol canım, inşallah ♥

      Sil
  3. Ne yaptınız kuzum sizzz ,tüm aileye geçmiş olsun zincirleme gelmiş size kazalar .Gülmeyeceğiz desek de illa ki ufaktan bir gülünüyor . Meşhur düşmelerim oldu benim de:))) sonrasında kendime de gülmüşlüğüm vardır. Morların sarıya dönüşme faslı da ayrı bir konu:)
    bundan sonrası sağlıklı güzel ilerlesin tekrar geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm ailem adına teşekkür ederim o zaman ♥ Herkesin öyle ikonik bir düşüşü vardır değil mi? Benim morluklar geçti de, yüreğimdeki acı yerli yerinde durmaya devam ediyor :D Tekrar tekrar teşekkür ederim, inşallah ♥

      Sil
  4. Kötü hadiseler yaşamışsınız.. Çok çok geçmişler olsun. Anneannene de acil şifalar diliyorum Elif. Perşembe gününden beri kötü haberler ve olaylar silsilesi benim de etrafımda dolanıp durdu. Dün artık en son bileğimin arka kısmında derin bir kesik kazası meydana geldi. Çok şükür ki bileğimde olmadı bu kaza.. Verilmiş sadakam varmış dedim. Nazardan kuşkulanmaya başladık biz de. Güzel ve mutlu bir haftasonu geçirmen dileğiyle.. ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Tuğçe sana da çok çok geçmiş olsun, çok üzüldüm gerçekten. Umarım en kısa zamanda iyileşir yaran. Çok teşekkür ederim canım :))

      Sil
  5. Yahu sana kıyamam ben! Çok geçmiş olsun Elifim. Rabbim her türlü kötülükten korusun, seni ve sevdiklerini. Herkesi ♡
    Okurken gülümsettin yine. Düşünesi olan varsa da çoktan vazcaymıştır bence 😅
    Güzel şeyler peşini hiç bırakmasınlar ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya güzel yüreklim benim, çok teşekkür ederim ♥ Rabbim razı olsun senden ♥

      Sil
  6. Ay gülmeyeyim dedim ama valla güldüm. Anlatışına ama :) umarim bu kara büyü babanla son bulmus pirinclerin etkisi gitmistir :)

    Ananenede gecmisler olsun ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha umarım :)) Çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  7. ay allam ya valla öykü diye devam ettim allam gerçekmiş. sana annene geçmiş olsun. diğer haberler de güzel. kendine iyi davran üzme kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deep ♥ Kendime iyi davranmak mı? :D Ben! :))

      Sil
  8. Yahu bildiğin nazara filan gelmişsiniz ailecek bence tesadüf olamaz büyü de olabilir bu ne düşmedir yahu
    Birde her şeye rağmen David lere düşmedim diyince bir güldüm sen beni güldürdün allah da seni güldürsün.inan zor bir şey acısı da. Millet neler yapıyor da rezil olduğunu düşünmüyor sen takma bunları.allah kimseyi düşürmesin tekrardan geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma kesin öyle ♥ Ama Süm, gerçekten de yakışıklı bir David'in kollarının arasına düşsem güzel olmaz mıydı ? Bal gibi olurdu, bal ☻

      Sil
    2. Bence de mükemmel olurdu da işte o sadece filmlerde dizilerde ve ergen aşk kitaplarında oluyor kuzucuk :(

      Sil
    3. Ergenliğime dönüp yine o saçma sapan kitaplardan okuyasım geldi vallahi, iyi hatırlattın ☻♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar