Yalnız Burada Acayip Güzel Kitap Okunur

Bi' Liste ○ 100
#20'denonce20 - Madde 9/1 

Hola, canım okur ♥
20'denonce20 listemi duymuş muydun bilemiyorum. :))
Duymadıysan tık-tık...
Maddelerin arasında iki yılda 200 kitap okumak maddesi de bulunuyor. Okuyacağım kitapların bir listesini seninle de paylaşmak istedim. Umarım aşağıdaki kitapların hepsini tüm satırlarına aynı özeni göstererek okuyabilirim .
1. Rasim Özdenören - Gül Yetiştiren Adam  
2.    Stefan Zweig - Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat
3.    Stefan Zweig - Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
4.    Rita Falk - Hamur Tatlısı Cinayeti 
5.    Rita Falk - Kış Patatesi Köftesi 
6.    Haruki Murakami - Sahilde Kafka
7.    Haruki Murakami - Zemberek Kuşunu Öldürmek
8.    Derviş Şentekin - Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi
9.    Derviş Şentekin - Beş Parasızdım ve Katilimi Arıyordum
10.  Eleanor Coerr - Sadako ve Kağıttan Bin Turna Kuşu
11.  Sabahattin Ali - Canım Aliye Ruhum Filiz
12.  Oğuz Atay - Tutunamayanlar
13.  George Orwell - 1984
14.  Adam Nevill - Daire 16
15.  Mine Söğüt - Beş Sevim Apartmanı


16.  Mine Söğüt - Deli Kadın Apartmanı
17.  Mine Söğüt - Madam Arthur Bey ve Hayatındaki Her Şey
18.  Gabriel Garcia - Yüz Yıllık Yalnızlık
19.  Susanna Tamaro - Yüreğimin Sesini Dinle
20.  İbrahim Tenekeci - Uçuş Denemeleri
21.  Harper Lee - Bülbülü Öldürmek
22.  Antoine de Saint-Exupéry - Küçük Prens
23.  Reşat Nuri Güntekin - Dudaktan Kalbe
24.  Teoman - İnsanlık Halleri
25.  Tarık Tufan - Kekeme Çocuklar Korosu
26.  Tarık Tufan - Bir Adam Girdi Şehre Koşarak
27.  Kolektif - 50 Muhteşem Kısa Hikaye
28.  Murat Menteş - Ruhi Mücerret
29.  Murat Menteş - Dublörün Dilemması
30.  Murat Menteş - Korkma Ben Varım


31.  Gabriel Garcia Marquez - Kırmızı Pazartesi
32.  Nihal Atsız - Ruh Adam
33.  Jose Saramago - Bilinmeyen Adanın Öyküsü
34.  Romain Puertolas - Eyfel Kulesi Kadar Kocaman Bir Bulutu Yutan Küçük Kız
35.  Paulo Coelho - Piedra Irmağı'nın Kıyısında Oturdum Ağladım
36.  William Golding - Sineklerin Tanrısı
37.  A. Ali Ural - Posta Kutusundaki Mızıka
38.  Oğuz Atay - Demiryolu Hikayecileri Bir Rüya
39.  Sabahattin Ali - İçimizdeki Şeytan
40.  Turgut Uyar - Göğe Bakma Durağı
41.  Dostoyevski - Suç ve Ceza
42.  Herman Melville - MobyDick
43.  Victor Hugo - Notre Dame'ın Kamburu
44.  Dante - İlahi Komedya
45.  Dostoyevski - Yeraltından Notlar


46.  Emily Bronte - Uğultulu Tepeler
47.  Paulo Coelho - Simyacı
48.  John Boyne - Çizgili Pijamalı Çocuk
49.  Chris Priestley - Tünelin Ağzından Dehşet Hikayeleri
50.  Chris Priestley - Kara Gemiden Dehşet Hikayeleri
51.  Enver Aysever - Bu Kitap O Kız Okusun Diye Yazıldı
52.  Aimee Bender - Kendine Ait Görünmez Bir İşaret
53.  Dan Brown - Başlangıç
54.  John W. Santrock - Yaşam Boyu Gelişim
55.  Laura E. Berk - Bebekler ve Çocuklar
56.  Shakespeare - Biz Yaz Gecesi Rüyası
57.  Gogol - Palto
58.  Antoine de Saint-Exupéry - Gece Uçuşu
59.  Celeste NG - Sana Söylemediğim Her Şey
60.  Sharon M. Draper - İçimdeki Müzik



61.  R. J. Palacio - Mucize
62.  Betsy Brown Braun - Neyi Nasıl Söylemeli?
63.  Samet Behrengi - Küçük Kara Balık
64.  Mizhael Ende - Momo
65.  Roald Dahl - Charlie'nin Çikolata Fabrikası
66.  Jonathan Livingston - Martı
67.  A. A. Milne - Winnie The Pooh
68.  Katherine Paterson - Terabithia Köprüsü
69.  John Steinbeck - Gazap Üzümleri
70.  Aleksandar Prokopiev - Homunkulus
71.  Edmondo de Amicis - Çocuk Kalbi
72.  Jose Saramago - Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş
73.  Roald Dahl - Matilda
74.  Haruki Murakami - Uyku
75.  N. H. Kleinbaum - Ölü Ozanlar Derneği


76.  Lev N. Tolstoy - İnsan Neyle Yaşar
77.  Yalvaç Ural - Mırname / Büyüklere Kedi Şiirleri
78.   Leo Tolstoy - Anna Karanina
79.  Sezai Karakoç - Monna Rosa
80.  Turgut Uyar - Kayayı Delen İncir
81.  Cemal Süreya - Üvercinka
82.  Özdemir Asaf - Çiçek Senfonisi
83.  Emily Bronte - Uğultulu Tepeler
84.  Virginia Woolf - Deniz Feneri
85.  Stefan Zweig - Olağanüstü Bir Gece
86.  Eleanor Coerr - Mieko ve Beşinci Hazine
87.  Agatha Christie - 16.50 Treni
88.  Louis-Ferdinand Celine - Gecenin Sonuna Yolculuk
89.  Shakespeare - Hamlet
90.  J. D. Saligner - Çavdar Tarlasında Çocuklar



91.  Adam Fawer - Oz
92.  George Orwell - Boğulmamak İçin
93.  Stefan Zweig - Satranç
94.  Anthony Burgess - Otomatik Portakal
95.  Franz Kafka - Dönüşüm
96.  Malala Yusufzay - Asi Kızlara Uykudan Önce Hikayeler
97.  Xavier de Maistre - Odamda Yolculuk
98.  Albert Camus - Yabancı
99.  Wilhelm Reich - Dinle Küçük Adam
100.   Luis Sepulveda - Dünyanın Sonundaki Dünya

Senin de "Bunu okumazsan öl!", "Hayatımın kitabı bu!" "Acayip bi' şey!" dediğin bir kitap yok mu canım okur? Listemin geri kalanını hazırlamak için bana öneride bulunmak istersen yorumların gerçekten çok yardımcı olur. 
-Sevgiyle-




Yorumlar

  1. Böyle kitap yazılarını çok seviyorum ben :)
    ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim,
      Ben sürekli sizin blogunuzdayım zaten :)
      Yorum bırakmıyor muyum yoksa? o.O

      Sil
  2. Listenden kendi kitap listeme de eklemeler yapacağım. İnşallah hepsini okursun. Şimdiden keyifli okumalar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :)) Çok teşekkürler Tuğçe ♥

      Sil
  3. ooooo ne güzel oldu bu liste. taam önerilerim de olcak tabikide. ama bi düşünmek lazım. bi de şu rita falk, sayende şimdi duydum, okuycam onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yorumlar duydum hakkında, umarım beğenirsin :))

      Sil
  4. çoğu kitabın benim listemde de olduğunu fark ettim liste uzun ama kitaplar kalite kokuyor umarım hepsini okursun bol kitaplı günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarımm ♥ Çok teşekkür ederim Süm :))

      Sil
  5. Kesinlikle okuman lazim dedigim kitaplari listede gorunce ne kadar mutlu oldugumu anlatamam. Hani seninle Eminonunde ilk karsilasma animizda kocaman bir mutluluk vardi ya yuzumde, yine ayni ifadeye burundu yuzum. ❤ Sen hepsini oku, biz de seninle birlikte okuyalim. 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kesinlikle okuman lazım diyeceğin kitabını senin blogunu didik didik ederek budum zaten :)) Çoğu senin tavsiyelerin yani ♥ Hepsini beğeneceğime eminim :))

      Sil
  6. Oo ne kadar güzel bir liste olmuş. Hemen not ediyorum canım.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canm benim, sevgiler ♥

      Sil
  7. baak bu yazın blogumdaa :)

    YanıtlaSil
  8. Deep kitap listesi hazırladığını söylemiş hemen geldim:) dolu dolu bir liste olmuş gerçekten tebrikler:)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bilgilendirici bir yazı olmuş canım. Bende içinden seçtim okumadıklarımdan inşallah temin edebilirsem burdan okumak isterim:)

    Banada beklerim ilgini çekerse yazılarım:)
    https://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım beğenirsiniz ♥ En kısa zamanda uğrayacağım :))

      Sil
  10. Allahım kendimi kaybettim listede! Notlar ala ala bir hal oldum listeme. :) Deep sayesinde de sizi keşfetmiş oldum. Bloguma beklerim sizi. Sevgiler. :)

    www.sendenbendenbizden5.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana :)) Hoş geldiniz, en kısa zamanda uğrayacağım ben de ♥

      Sil
  11. Ne güzel bir liste bu,bayıldım:)
    Deep sizden bahsedince uğramak istedim.
    Takipteyim.Bana da beklerim her zaman:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ♥
      Çok teşekkürler, en kısa zamanda uğrayacağım ben de ♥

      Sil
  12. Kendime Ait Görünmez Bir İşaret kitabını görünce çok mutlu oldum! ^_^ Çok güzel bir liste olmuş!
    Robin Sharma'dan Unvansız Lider kitabı önerebilirim sana, okuduğum en güzel kitaplardan! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi??? Çokkk sevindim ♥ Teşekkür ederim, onu da hemen diğer 100'e ekliyorum o zaman :))

      Sil
  13. Selamm Deep'te gördüm koştum geldım. bende beklerim sizi takipteyim :) vee çok güzel bir liste olmuş gerçekten emeğine sağlık sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin, çok teşekkür ederim :)) Ben de en kısa ziyaret edeceğim ♥

      Sil
  14. Edebiyat sevenleri için güzel kitap tavsiyeleri tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  15. Listeniden 18 adet kitap okumuşum. 6 taaneside okuma listemde, liste dediysem kafamda. Yoksa o listelerin sonu gelmez. Hic bitmeyen bir defterim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende o günleri görürüm inşallah ♥ Kesinlikle her yerden başka bir güzel kitap çıkıveriyor, beni de oku diye *-* Hepinizi okumaya ömür mü yeter diyorum ben de :D

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar