8 Gibi Ama Aslında ∞

Canımın en içi,
Hayatta başımıza gelen her şeyin bir sebebi olduğuna inanıyorum. 
'Doğru kişi olduğuna inanana kadar asla kimseyle konuşma' cümlesinin tek sebebi de sensin bence ☻
Bunu itiraf etmek çok zor ama iyi ki (annemi dinleyip) o en ön sıraya oturmuşum ve iyi ki o an karşıma çıkacak en sıcakkanlı insan sen olmuşsun.
Yıllar sonra bile hala dönüp baktığımda, tüm o güzel yaşantılarımızın gerisinde ilk tanışma anımız ışıl ışıl parlayarak yerini koruyor anılarım arasında.


O andan beri hayatıma ne kadar büyük bir sevgiyi getirdiğini, nasıl büyük bir boşluğu doldurduğunu tahmin edemezsin.
Gözüm kapalı güvenebileceğim, hayattan yorulduğumda omzunda ağlayıp sümüklerimi akıtabileceğim, zor zamanlarımda ağzımı açmama gerek kalmadan yükümü paylaşabileceğim, 
"Sevgili Dost,
Eğer yeryüzündeki bütün elleri bir masanın üzerine koysalar, elini bulabilirdim onların içinden."
diyebileceğim nadide insanlardansın. 
Senin olabildiğin kadar iyi bir dost olamadığımın farkındayım. Zaman zaman sinir bozucu, bunaltıcı ve sorumsuz da olabiliyorum. Tüm bunlara rağmen tüm sevginle her zaman oradasın. Gülümsediğinde ağzının içinden gözüken sevgi dolu kalbinle, gözlerini üstümden ayırmadan üstelik. Kızmadan, küsmeden, anlayışla... 

(Ay tüm yazı boyunca övülmekten gına gelmedi mi kankacım ♥ )

Kelimeleri çok seviyorum.
Ama onlar bile sana olan sevgimin büyüklüğünü, içimden taşmak üzere olduğunu anlatmaya yetmiyor.
Kalbimden uçup, seninkine konmak isteyen bir sevgi var.
Biraz daha zorlasam parmak uçlarımla bile tutabileceğim kocaman bir sevgi...
"Kalplere mektup yazamıyor insan."
Oysa ben bu satırları kalbine yazmak isterdim...
Gözlerin perde olmadan, kalbinle görebil isterdim...


Rabbim ebedi yurdumuzda da dost kılsın bizi birbirimize, orada da ayırmasın inşaAllah ♥
İyi ki doğmuşsun güzel kalpli, güzel ruhlum...
İyi ki canım olmuşsun.
Çok seviyorum seni...
Çoktan daha çok!

Yorumlar

  1. Saf sevgiler ölmez..Ne güzel yazmışsınız ve kelimeler büyük sevgileri anlatmak için hep az kalacak❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölmesinler inşaAllah ♥ Çok teşekkür ederim, kesinlikle öyle :))

      Sil
  2. Vayy ne güzel bir arkadaşlık çok özendin yaaa keske benim olsa :) Rabbim ayırmasın insallah hep mutlu olun 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim Prensesin annesi ♥ İnşaAllah :))

      Sil
  3. En çokta Rabbim ebedi yurdunda dost kılsın bizi deyişinizi sevdim :)) inşallah dostluğunuz daim olsun. Maşallah da diyelim ki nazar değmesin :))) Duygularınızı çok güzel ifade etmişsiniz yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Büşracım ♥ İnşallah ♥

      Sil
  4. çok duygulu bir doğum günü yazısı olmuş kimin şahsına yazılmışsa böylesine bir dostu olduğu için çok şanslı olmalı nice mutlu yıllara ve nice uzun dostluklara inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ondan çok daha şanslıyım inan bana ♥ Çok teşekkürler Süm ♥ Yorumun benim için çok değerli ♥

      Sil
  5. ne güzel ifade ediyon sen amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa öyle mi?! Senin kadar değill ama umarım güzeldir ♥

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Harika bir mim olmuş, en kısa zamanda yapmak için sabırsızlanıyorum ♥

      Sil
  7. Eliif, uzun zamandır görmüyürum buralarda seni.. İnşallah iyisindir.💖
    Sevgiler.🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçee bu düşünceli yorumun için çok çok teşekkür ederim gerçekten ♥ Bitmeyeceğini sandığım yorucu hayat koşuşturmasından sonra sonunda dönebildim *-* İyiyim şükürler olsun, çok özledim buralarııı ♥ Seni ve yazılarını da öyle. Hemen uğrayacağım bloguna *-*

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar