Hatırımda Kalanlar

09.11.2017
Üç Yüz On Üçüncü Gün

Holaaa, sevgili okur ♥
Geçen postta unuttuğumu söylediğim şeylerden bir kaçını hatırladım.☻
Evet, gerçekten :))
Hani Goblin izlerken önüme çıkan herkese; 
"Bana bu pamuk demetinden alın n'olur!" diyordum hatırlıyor musun?

Hatta ergen kardeşim; "Cenazene de getirelim mi abla? Lazım olur..." gibi bayağı bir şaka yapmıştı.

İşte, annem bana o demetten almışşş!!!!!!
Ne kadar mutlu olduğumu anlatmaya kelimeler yetmez. 
Ne zaman baksam gözlerimden kalpler çıkıyor.
Odamın en güzel köşesine özenle yerleştirdim.
Harika bir şey ♥
Baktığımda gözlerimden kalpler çıkaran bir diğer hadise de yeni açtığım blog *-*
Bir gelişimci olarak, hiçbir şeyi unutmamak adına
"Gelişimciden Notlar" isimli bir çocuk gelişimi blogu açtım.
Henüz içerik paylaşımı yapmadım. Ama en kısa başlayacağım...


Oyunların, şarkıların, kitap tanıtımlarının, kuram ve kuramcıların içinde olduğu rengarenk bir blog olsun istiyorum. Umarım her şey çok ama çok güzel olur.
Eğer ziyaret etmek istersen tık-tık...
Bir de tekrar boyalarla haşır neşir olmaya başladım. Şimdilik youtube kanallarını takip ederek çalışıyorum. Şu sıralar favorim olan bir youtuber var.
1.ERUDA


Gerçekten muazzam şeyler çıkarıyor ortaya. Tek fırça darbesiyle harika çalışmaların altına imza atıyor. Bazen bana Bob Ross'u anımsatıyor. Belki de o yüzden bu kadar çok sevdim onu *-*
Onun gibi güzel şeyler yapabilmeyi isterim ama sanırım bu biraz da yetenek mevzusu. Çalışıyorum yine de. Pes etmedim ☻
Buraya MFÖ'den bir tutam 'Benim Hala Umudum Var' bırakarak kaçıyorum o zaman.  
Bana şans dile ♥
Sevgiyle :))

Yorumlar

  1. ne güzel görünüyor pamuk demeti öyle :) eruda'ya bir bakayım, ben de boyalara bulanmak istiyorum senin çalışmalarını da görebilecek miyiz?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeller, bir de yumuş yumuşlar ♥ Kesinlikle bakmalısın, harika şeyler yapıyor. Neden olmasın, bir şeyler ortaya çıkarabilirsem paylaşırım tabi ki :))

      Sil
  2. Bu yazıdan güzel bir enerji aldım💕
    Bu gri sabahıma iyi geldi😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ne mutlu bana ♥
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  3. Kore dizilerindeki çiçek buketlerine bayılıyorumm. *-*
    Yeni siten hayırlı olsun Eliff. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizilerinde ki her şeyi çok güzel oluyor yaa *-*
      Bizi koreye gönderin !!
      Çok teşekkür ederimmmmm ♥

      Sil
  4. Ah ne güzel bir demet o öyle ? Peki o şekilde satılıyor mu? Çizim şahane, hiç beceremem ama inanılmaz özeniyorum.. Şansın bol, günün bol gülücüklü olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha az süslü halini almış annem ☻ Ama Türkiye'de var mı bilemiyorum :)) Çizim yapmak gerçekten stresini alıyor insanın, bende başarılı değilim ama kendi kendime bir şeyler karalamayı seviyorum ☻ Çok teşekkür ederim Ezgi ♥

      Sil
  5. ilk foto haberi çok tatlıııı. diğer bloguna bakıyodum başlamamıştııın hadi hayırlısııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeğil mi!? ♥ Evet daha başlamadım, çoooook teşekkür ederim ♥

      Sil
  6. Elifim, benim bile gözlerimde kalpler belirdi. Sen kim bilir nasıl mutlu olmuşsundur! Daim olsun :)
    Yeni bloğun da hayırlı olsun güzelim, merak ve ilgi ile takipte olacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok mutlu oldum canım Ayşenur ♥ Çoookk teşekkür ederim ☻

      Sil
  7. "Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu..." Ne tatlı bir bloggeeeer! ^_^ Yazını keyifle okudum ve diğer bloğunu da takibe aldım. :) Bu arada fotoğraflar muhteşem olmuş! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen çok daha tatlısın ♥ Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için☻

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar