NaNoWriMo // Part Bir


Kasım'da Roman Yazmak Başkadır
#20'denonce20  Kalan;18'le buçukluk 

 Ne kadar özlendiğini bilsen şaşarsın canım okur...
İlk vizelerinin sonuncusunu dün vermiş özgür bir kız olarak yazıyorum bu satırları.
Mutluyum, huzurluyum anlatacak güzel şeyler biriktirdim. 
Listenin bir maddesini daha gerçekleştirmenin zamanı geldi de geçiyor diyerek kolları sıvadım. Geçen sene Kasım ayında yazmak istediğim "NaNoWriMo" yazısını yazabilmek bu seneye kısmet oldu. Nanowrimo yani tam adıyla, National Novel Writing Month. 
Kayıt Olmak İçin Tık-tık... 
Etkinlik roman yazmak konusunda 30 günlük bir kendi kendine meydan okuma sürecinden oluşuyor. İsminde 'Ulusal' kelimesi olmasına rağmen zaman içinde uluslararası bir etkinliğe dönüşmüş. Düşünsene, 1999'dan beri her yıl kasım ayında binlerce roman yazılıyor. Zaten maddelerimin arasında da olduğu için ben hemen kaydımı yaptım. 


Vizelerim yüzünden iki gün geç kaldığımdan sana zamanında haber veremedim. Yazmaya tam 1 Kasım'da başlamak gerekiyor. Ve 30 Kasım'da saatler 11:59 'u gösterdiğinde son noktayı koymak zorundasın ☻ Bir diğer kurala göre yazacağın roman en az 50.000 kelime olmalı. Açıkçası bu kural beni biraz korkutuyor. Bitirebileceğimi düşünmüyorum ama çoğu kişi zamanında bitiremiyormuş zaten. Kafamıza silah dayayıp da "hadi uleyn, bitiremezsen son duanı et!" diyen kimse yok yani, endişelenme ☻. Diğer yandan bitirip kitaplarını bastıran çok insan varmış. 
Kasım'da yazmak başkaysa,
'biz ne duruyoruz' diyorum sevgili okur...
Hadi, yazmaya başlayalım o zaman ♥

Bu etkinlikle tanışmama vesile olan Barış Özcan'ın konuyla ilgili nefis videosunu izlemek için
  tık-tık...








Yorumlar

  1. Sayende çok hoş şeyler öğreniyorum Elif. ❤️ Yazmak her zaman iyidir. İyi gelir insana. Zarar vermez.. Belki yazdığını bizle de paylaşırsın çok da güzel olur ki. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi ? ♥ ♥ Ne mutlu bana, çok sevindirik oldum şimdi :)) Yazmak gerçekten çok güzel :)) Eğer bitirebilirsem tabi ki paylaşırım canım benim ♥

      Sil
  2. Güzel bir etkinlikmiş. Kasımda yazmayı denemek lazım.:)

    YanıtlaSil
  3. İmkanı yok yetiştiremem ben kolay gelsin sana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki biraz zorlasan yetişir yaa :D Çok sağol kuzum ♥

      Sil
  4. alla allaaa senden duydum. yerli mi yabancı mı etkinlik. ingilizce mi yazcan yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabancı bir etkinlik ama dünyanın her yerinden katılım var :)) Kendi dilimizde yazabiliyoruz ♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar