2018 - Yeni Yıl Yeni Ajanda

Hola canım okur,
En kısa zamanda ne olup bittiğini anlatacağım, eteğimdeki taşları dökeceğim bir yazı yayınlayacağım. Ayrıca Elena'nın (yalnızamaözgür) mim'ine katılmak istiyorum. Çok geç kaldığımı biliyorum ama yarın ilk işim de onu yapmak olacak inşallah. ♥ 
Uzun bir aradan sonra tekrar buralarda olmak çok güzel.
2018'e giriş yazısı yazamadım ne yazık ki. Bu sene de gol değil yani! Her sene nasıl kaçıyorum yeni yıl yazısını o.O Hala inanamıyorum...
Uzun zamandır ajanda, günlük-haftalık-aylık planlayıcılar kullanıyorum. Her şeyiyle bana ait olmasını sevdiğim için bu yıla kadar hep kendim hazırlıyordum.  


Aylık, haftalık kısımlara ayırarak 'yırtmalı - yapıştırmalı - boyamalı' canım o gün nasıl isterse o şekilde süslüyordum. Sayfalarımın dolu dolu gözükmesine bayıldığım için yeri geldiğinde harfleri ve rakamları büyük büyük, dev anası gibi yazmayı seviyordum.



Ama ne yazık ki bu sene buna ayırabilecek o kadarcık bile zamanım olamadığı için kendime bir ajanda almaya karar verdim. Neden bilemiyorum, belki bir çok yerde gördüğümden belki de arkadaşlarımın; "çok güzel ben aldım bile..." ısrarlarından sonra LeColor'ın su yeşili, sakura desenli ajandasını aldım. Aslında renkleriyle, çizgileriyle çok hoşuma gitti. 


Şu an için iki büyük sıkıntısı var gibi duruyor. İlk büyük problem, haftalık kısmın haddinden fazla sıkışık olması... Büyük yazmak hoşuma gittiği için oldukça zorlanıyorum.


 İkinci büyük sorunsa arkaya geçiriyor olması. Fark ettikten sonra sinirlerimi bozdu açıkçası. Şubat ayında sadece tükenmez kalemlerle devam etmek zorunda kalacakmışım gibi gözüküyor. Onun dışında ajandanın en azından ufacık bir kısmında benim izim olsun istediğimden silgiden yaptığım stamplarımı bol bol kullanıyorum. Bunlarla ilgili de bir yazı yazmak istiyorum ama fırsat bulamıyorum bir türlü. 


Hangisi hangi anlama geliyor unutmamak adına ayraç gibi de kullanabileceğim bir anahtar hazırladım. Biliyorum, "neden unutayım?", ama hazırlamak çok eğlenceliydi ♥


Şimdilik alışmaya çalışıyoruz birbirimize. Nasıl süslersem daha bana ait hissederim karar veremedim. Ocak bitmeden alışırım diye düşünüyorum. 
Allah'ım okuyan da koca aldım da ona alışıyorum sanır. Rezillik ☻


Eğer senin ajanda seçimin de bu yönde olduysa canım okur, bana verebileceğin farklı kullanma önerilerin de varsa, bütün o güzel önerilere açığım. 
Sevgiyle kal...
♥ 

Yorumlar

  1. Ben de planner yapanlardanım. Hem yapması hem süslemesi çok zevkli ve eğlenceli oluyor. Bu aralar aksattım ama biraz. Geri dönmeliyim.😊 Yazılarını okumayı özlemişim ben dee.💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok eğlenceli oluyor. Hem de yapacağın şeyleri aksatmamanı sağlıyor. Teşekkür ederimmmm, beni çok mutlu ettin ♥

      Sil
  2. Ya ne önerisi, ne yöntemi, daha neyinden bahsediyorsun sen? Aşık oldum ben senin şu becerilerine! Bence daha fazla öneriye ihtiyacın yok, gidip kendi ajandalarını basıp zengin olabilirsin. :D

    Şaka bir yana, cidden çok güzel yapıyormuşsun önceki yıllarda. Ellerine, emeğine sağlık. Fakat ben olsa ben de sinir olurdum yeni ajandamın yazıları arkasına geçirmesine. Umarım alışırsın. ^^

    Ama ama ama eeeeen güzeli o silgiden yaptığın şeyler! Nasıl yapıyorsun onları, çok merak ettim. Silgide mi bir sır var yoksa sen kimyager filan mısın? Bunları anlattığın yazını bekliyorum!

    Ellerine sağlık ve mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rorocuğum beni nasıl utandırdın, nasıl sevindirdin anlatabilmem mümkün değil *-* Yoruma öyle şiddetli bir giriş yapmıştın ki, okumaya başladığımda blogumun ilk kötü yorumunu aldığımı düşünmeye başlamıştım. Ama sonra o yorum dallandı, budaklandı, göğüs kafesimin içinde çiçekler açtırdı. Çok çok teşekkür ederim. Silgiler hakkında bir post yazmak da aklımda, senin için elimi çabuk tutacağım ♥ Sana da mutlu yıllar ♥

      Sil
  3. Seni burada görmeyi çok özledim ♡ Nihayet geldin :) Çok hoş her biri. Özellikle senin hazırladığın ajandayı çok sevdim! En güzeli ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çok özledim Ayşenur ♥ ♥ Daha güzelleri, en güzelleri senin olsunnn güzel arkadaşım ♥ Çok teşekkür ederim güzel yorumun için *-*

      Sil
  4. Çok güzel süslemişsin yaa!
    Acaba sana sipariş versek de planner mı hazırlasan,iyi para kazanırsın :D
    Şaka bir yana,gerçekten çok beceriklisin ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim♥ O senin gönlünün güzelliğinden *-* Diyorsun ☻ Hiç fena bir fikir değilmiş aslında, bu alanda kendimi geliştirsem mi ☻ asdfg

      Sil
  5. ciciş bişi işteeee yapmışsııın :)

    YanıtlaSil
  6. Ya Allahim ayni ajandadan aldim kullaniyorum ama sen ne guzel yapmissin, ne kadar hos suslemissin oyle canim beniiim! Gozlerimden kalpler fiskirdi resmen fotograflari incelerken.
    Vee o arkaya cikmasini ben de ilk farkettigimde delirdim.
    Bir de yazimin kucuk oldugunu cok iyi bilirsin, o yuzden haftalik planlarimi yazarken zorlanmiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O naif parmaklarından çıkan her şeyin şimdiye kadar görüp görebildiğim her şeyciklerden çok daha güzel olacağını biliyorum ben ♥ Arkaya çıkması hala moralimi bozuyor, hüzünlendiriyor ama alışıyorum, insan her şeye alışıyor zaten ♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar