Kim bu Elif?

 Bilmem kim...
Demiş ki;

İnsanın kendisini anlatma kadar zor başka bir şey yokmuş gerçekten. 
Bir şeyler yazıp siliyorum, hiç biri yakışmıyor sanki bana, eğreti duruyor üzerimde.
Ya da ben yakıştıramıyorum kendimi kelimelere.
O yüzden bilinenin aksine ben anlatmayayım kendimi.
Tanışmamızın üstünden bir yıl geçip gitmiş.


 Diyorum ki canım okur, sen anlat beni.
İçinden geldiği gibi. Uzun ya da kısa, bir şeyler bırak yoruma. 
Bende senin için kim olabildiğimi, ya da kim olamadığımı okuyayım satırlarından.
Sonra da parmaklarından akıp ruhuma dokunacak kelimelerini eklerim bu postun altına...
Güzel olmaz mı sence de?
Çok güzel olur hem de.
Sevgiyle


Sessiz Kaldım
demiş ki;

"Bu elif gönlünde yüreğinde güzel cümleler biriken içinden dökülen satırları bizlere okutma şansı veren ruhumuza yüreğimize dokunan güzel bir gönül dostu bu güzel elif ismi gibi ... iyi ki tanımışız seni sen hep ol emi 😊❤sevgiler canım benim"



demiş ki;

"Bazen bazi seyleri anlatmaya kelimeler yetmez, bazen de kelimeler kaleme dokulmek ister, klavyeden aktarilmak degil. ;) Sen kocaman ve naif yurekli, uzaklardan bile kalbe dokunabilen, kelimelerin anlatmaya kifayetsiz kaldigi, gec buldugum guzel insansin! Cok ozledim. Cook..."


demiş ki;

"Böyle bir yazı bile naifliğinin en belirgin göstergesi. Kibar, düşünceli, becerikli, vicdanlı ve bir o kadar da kırılgan. Benim gördüğüm Elif, her şeyi kendine dert edinebilen ama aynı zamanda her küçük şeyden de mutlu olabilen bir çocuk ruhlu. Bu çocuk ruhlu hiç büyümese, mutluluğa boğulsa ve yüzleri gülümsettiği gibi hep gülümseyebilse ne güzel olur! Benim sana dair ilk aklıma gelenler bunlar. Sen kendini asla bilemezsin. Çünkü "sen"in tanımı başkalarıyla mümkün olur ve o da başkalarının zihinleri ve tecrübelerinin etkisiyle şekillenir. Doğal olarak saf bir sen tanımı mümkün değildir zaten Elif. Ama buna rağmen, ortak tanımlar varsa eğer, o zaman bütün bu zihin ve tecrübe oyunlarına karşın belirgin özelliklerin konuşunda hemfikiriz demektir. Öyle değil mi? :)"


demiş ki;

"öhööö öhöö öhöö :)) bende şimdi düşündüm de hakikatten zormuş :) ama madem başladım bitireyim dimi..aslında seninle çok çok kısa bir süre önce tanıştım zaten blogda da eski değilim ama az çok fikir sunmam gerekirse şöyle söylemeliyim.

bence tamamiyle çok temiz bir insansın,için yapmak isteyipte yapamadıklarınla dolu..yapman lazım ama biliyorsun dimi ? çok akıllı biri olduğunu düşünüyorum ve aynı zamanda da güler yüzlü :) adım atarken korkmuyorundur ama sonra ne olur endişesinden de kaçamıyorsun :) 

bilmiyorum ama içimde şöyle bir his var sana karşı;eyer pes etmez ve zorluklara göğüs gerersen ben seni ilerde çok çok iyi yerlerde olacağına inanıyorum..her ne varsa aklında onu gerçkleştir :) aslında daha uzun da anlata bilirim ama şimdilik bunlar geldi aklıma ve şunu da not düşmek istiyorum..bunlar tamamiyle sana karşı olan hisslerim ne kadar doğru bilmiyorum tabi :) sevgilerimleee :)"



Annesinin Prensesi
demiş ki;

"Bence çok.doğal ve içinden geldiği gibi yaşayan birisin. Kendini anlatmanı zaten beklemiyoruz. Senin içtenlikle okuyanlar yeterince tanımıştır. Ben sadece olduğun gibi kal böyle bize iyi geliyorsun demek istedim 😄"



Bir Pembe Sever
demiş ki;

"Bloguyla beni güzelce karşılayan ve her bıraktığım yoruma sevgiyle cevap veren, beni iyi kalbiyle kucaklayan Sevgili Elif'e..
Senin yazıların,samimiyetin sanki seninle yıllardır arkadaşmışız gibi hissettiriyor bana. Bilmem sana da öyle geliyor mu Elif? :) Sanırım ikimizde İstanbul'da yaşıyoruz. Bir kahve eşliğinde hoş sohbetler edip seni sana öyle anlatmak isterdim. Sevgiyle kal canım arkadaşım... ^-^"



demiş ki;

"ay hepsi çok güzel demişler ki. bence sen iyi kalpli, masum, vicdanlı, şirin ve çocuksusun iştee. herkes senin gibi olsun. buna çok ihtiyacımız var kiii :)"


demiş ki;

"Ruhumda çiçekler açtıran minik bir kız çocuğu Elif,
Midemde kelebekler uçurtan...
Kalbime aşırı dozda sevmek aşılayan hemhal'im. 
Yaren'im.
Güzel bir şiirin satırlarında dolaşmak gibidir mesela,
Başucu kitabı gibi ya da...
Bir kar tanesi güzelliğinde,
Özel ve biriciktir ♥
Eksik olmasın hiç, daim vâr olsun."


demiş ki;
"Elif gibi dosdoğru, Elif gibi ince düşünceli, Elif gibi bulunduğu yere anlam katan, doğal, samimi 
bir küçük Elif meselesi.:)"







Yorumlar

  1. Bu elif gönlünde yüreğinde güzel cümleler biriken içinden dökülen satırları bizlere okutma şansı veren ruhumuza yüreğimize dokunan güzel bir gönül dostu bu güzel elif ismi gibi ... iyi ki tanımışız seni sen hep ol emi 😊❤sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben sizleri iyi ki tanımışım, tüm o güzel kelimeler için kucak dolusu öpücükler gönderiyorum sana ♥ Sen de hep ol inşallah ♥

      Sil
  2. Bazen bazi seyleri anlatmaya kelimeler yetmez, bazen de kelimeler kaleme dokulmek ister, klavyeden aktarilmak degil. ;) Sen kocaman ve naif yurekli, uzaklardan bile kalbe dokunabilen, kelimelerin anlatmaya kifayetsiz kaldigi, gec buldugum guzel insansin! Cok ozledim. Cook...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya peki şu an benim kelimelerin kaçıp saklanışı benden... Ben daha çok özledim Nermin. Özlem çok yakında son buluyor neyse ki ♥ İnşaAllah *-*

      Sil
  3. Böyle bir yazı bile naifliğinin en belirgin göstergesi. Kibar, düşünceli, becerikli, vicdanlı ve bir o kadar da kırılgan. Benim gördüğüm Elif, her şeyi kendine dert edinebilen ama aynı zamanda her küçük şeyden de mutlu olabilen bir çocuk ruhlu. Bu çocuk ruhlu hiç büyümese, mutluluğa boğulsa ve yüzleri gülümsettiği gibi hep gülümseyebilse ne güzel olur! Benim sana dair ilk aklıma gelenler bunlar. Sen kendini asla bilemezsin. Çünkü "sen"in tanımı başkalarıyla mümkün olur ve o da başkalarının zihinleri ve tecrübelerinin etkisiyle şekillenir. Doğal olarak saf bir sen tanımı mümkün değildir zaten Elif. Ama buna rağmen, ortak tanımlar varsa eğer, o zaman bütün bu zihin ve tecrübe oyunlarına karşın belirgin özelliklerin konuşunda hemfikiriz demektir. Öyle değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin şu güzeller güzeli yorumun kadar naif olamaz ama... Kelimelerle aram iyidir dememe rağmen senin kelimelerle arandaki bağı kıskanmadan edemiyorum. Böyle de açık sözlüyüm, utandım şimdi *-* Öyle güzel dökülüyorlar ki parmaklarından, her biri ruhuna işliyor okuyanın... Öyle galiba ♥ Kocaman, kocaman teşekkürler *-*

      Sil
  4. öhööö öhöö öhöö :)) bende şimdi düşündüm de hakikatten zormuş :) ama madem başladım bitireyim dimi..aslında seninle çok çok kısa bir süre önce tanıştım zaten blogda da eski değilim ama az çok fikir sunmam gerekirse şöyle söylemeliyim.
    bence tamamiyle çok temiz bir insansın,için yapmak isteyipte yapamadıklarınla dolu..yapman lazım ama biliyorsun dimi ? çok akıllı biri olduğunu düşünüyorum ve aynı zamanda da güler yüzlü :) adım atarken korkmuyorundur ama sonra ne olur endişesinden de kaçamıyorsun :)
    bilmiyorum ama içimde şöyle bir his var sana karşı;eyer pes etmez ve zorluklara göğüs gerersen ben seni ilerde çok çok iyi yerlerde olacağına inanıyorum..her ne varsa aklında onu gerçkleştir :) aslında daha uzun da anlata bilirim ama şimdilik bunlar geldi aklıma ve şunu da not düşmek istiyorum..bunlar tamamiyle sana karşı olan hisslerim ne kadar doğru bilmiyorum tabi :) sevgilerimleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adım atarken korkmamak ama sonra ne olur endişesinden kaçamamak tam da benim galiba *-*Umarım inandığın şeyler konusunda haklısındır diyorum, tüm bu harika yorumların için çok çok teşekkür ediyorum... Sevgiyle ♥

      Sil
  5. Bence çok.doğal ve içinden geldiği gibi yaşayan birisin. Kendini anlatmanı zaten beklemiyoruz. Senin içtenlikle okuyanlar yeterince tanımıştır. Ben sadece olduğun gibi kal böyle bize iyi geliyorsun demek istedim 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok çok teşekkür ederim Prensesin Annesi *-*
      Beni bu güzel yorumla ne kadar mutlu ettiğini tahmin bile edemezsin ♥
      Sevgiyle...

      Sil
  6. Bloguyla beni güzelce karşılayan ve her bıraktığım yoruma sevgiyle cevap veren, beni iyi kalbiyle kucaklayan Sevgili Elif'e..
    Senin yazıların,samimiyetin sanki seninle yıllardır arkadaşmışız gibi hissettiriyor bana. Bilmem sana da öyle geliyor mu Elif? :) Sanırım ikimizde İstanbul'da yaşıyoruz. Bir kahve eşliğinde hoş sehbetler edip seni sana öyle anlatmak isterdim. Sevgiyle kal canım arkadaşım... ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayna gibi düşün beni *-* Senden daha sıcaak, daha samimi olmam imkansız. Gerçekten de öyle, sanki yıllardır arkadaşmışız gibi hissediyorum bende ☻ Kahveler bizi bekler o zaman ♥ Sen daha çok sevgiyle kal canım *-*

      Sil
  7. Merhaba Adaşım :D Bana da beklerim sevindim buralarda olmana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... En kısa zamanda uğrayacağım canım, teşekkür ederim ♥

      Sil
  8. ay hepsi çok güzel demişler ki. bence sen iyi kalpli, masum, vicdanlı, şirin ve çocuksusun iştee. herkes senin gibi olsun. buna çok ihtiyacımız var kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl herkes senin gibi güzel ruhlu, herkesciklere ulaşıp sevgisini yetirebilen insanlardan olsa keşke ♥ Buna çok çok ihtiyacımız varr *-* Çok çok teşekkür ederim Deep ☻

      Sil
  9. Ruhumda çiçekler açtıran minik bir kız çocuğu Elif,
    Midemde kelebekler uçurtan...
    Kalbime aşırı dozda sevmek aşılayan hemhal'im.
    Yaren'im.
    Güzel bir şiirin satırlarında dolaşmak gibidir mesela,
    Başucu kitabı gibi ya da...
    Bir kar tanesi güzelliğinde,
    Özel ve biriciktir ♥
    Eksik olmasın hiç, daim vâr olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel sözlere nasıl cevap verebilir ki...
      Konuşamam dilim tutulur benim.
      Benim kalbim de aşırı dozdan muzdarip diyebilirim sadece. ♥
      Sen de her daim var ol inşallah,
      hem bu dünyada hem ebedi yurdumuzda...
      Çokça öpüyorum *-*

      Sil
  10. Elif gibi dosdoğru, Elif gibi ince düşünceli, Elif gibi bulunduğu yere anlam katan, doğal, samimi bir küçük Elif meselesi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin bu yorumunla beni ♥

      Sil
  11. Elif gibi tüm sorunlara ve sıkıntılara karşı dik duran, eğilmeyen olabilir... Siteyi daha yeni fark ettim ve takibe aldım...Benim siteye de beklerim...Selam ve Dua ile...

    www.insanadavet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Hoş geldiniz... Teşekkür ederim bu güzel yorum için...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar