MİM #8 // YENİ YILDAN BEKLEDİKLERİM

MİM
-yalnızamaözgür-

2017'ye girerken neler yazmışım diye baktım da o zaman da canım Elena beni mimlemiş. O zaman ki dileklerim kendi geleceğimden ziyade dünyanın ve insanlığın geleceği ile ilgiliymiş.
Merak edersen şuradan ulaşabilirsin, tık-tık...
Tahmin edersin ki hiç bir dileğim gerçek olmamış. Hala savaşlar var, hala çocuklar ölüyor, hala insanlar aç, evsiz dahası sevgisiz... O yüzden bu yıl beklentilerimi biraz daha kısıtlamaya karar verdim. Elena beni bu yıl da mimlediği için kendisine kocaman öpücükler gönderiyorum buradan. Bir de onun yazısı da çok çok güzel olmuş. 
Ona da bir uğra derim, tık-tık ♥ 


Aslında mim çok eğlenceli ama süreklilik gerektiriyormuş. Kuralı çok basit, her sene o seneden beklentilerinizi maddeler halinde yazıyorsunuz ve bir sonra ki aralık ayanın ortasında da hangileri gerçekleşti kontrol ediyoruz. 
Ben daha ilk seferinde geç kaldığım için umarım Elena bana kızmaz *-* 
O zaman başlayalımmmm ♥

Bu yıl listemin yarısını gerçekleştirmek istiyorum.  2017'nin son yarısı benim için o kadar zorlu oldu ki başımı kaşıyacak zaman bile bulamadım. Dolayısıyla henüz sadece 1 maddeyi gerçekleştirebildim. 


2. İyi Bir İnsan Olmak
Açıkçası biraz değişmek istiyorum. Ne yazık ki çok çabuk sinirlenen bir yapım var. Daha sabırlı olabilmek istiyorum. İnsanların ve hayvanların gönüllerini daha çok hoşnut edebilmek istiyorum. Bir annemle aramızda benim pek de tercih etmediğim garip bir bağ var. O mutlu olmadığı sürece mutlu olamıyorum. Annem mutsuzsa bende mutsuzum! Bunu değiştirmek istiyorum. Dolayısıyla annemden bağımsızlaşabilmek bu yıldan istediklerim arasında.


3. Almak İstediğim Şeyleri Alabilmek
Upuzun bir kıyafet listemin yanında yeni bir bilgisayara ve telefona da ihtiyacım var. Birini sekiz diğerini de beş yıldır kullanıyorum. Onlar bile yeter artık dediler yani. Yeni bir daktilo, baş harfimin olduğu bir mektup mührü ve tabi ki bir audio technica pikap almak istiyorum. En acilinden bir işe ihtiyacım var ♥ Bu konuda şans dileyin lütfen *-*


4. Mezun Olmak
Mümkünse artık mezun olmak istiyorum. Yıllardır oku oku gına geldi yani... Biran önce çalışmaya başlayayım, kendi ayaklarımın üstünde durabileyim istiyorum. Ayrıca duygusal açlık nedeniyle 10 kilo almışım... Mezun olurken zayıf olmam gerektiği için o fazla kilocuklarımdan da bir an önce kurtulmam lazım. ☺


5. Ruh Eşimi Bulayım Pilizzz *-*
Yani bu konuda kesin konuşamıyorum, dünyanın bin bir türlü hali var ama hayırlısıysa artık karşıma çıksan ne kadar da güzel olur. Hayat kısa yani... 


"Daha ne olsun?" dediğini duyar gibiyim canım okur ♥ 
Bence de öyle, çok da abartmayayım yani.

Muhtemelen en sona ben kaldığımdan herkes yapmıştır ama öncelikle bu güzel mim'e beni davet ettiği için Elena'ya kocaman teşekkürler ediyorum. Ve yapmadıklarını umarak;
-İman Power'ı mimliyorum ♥
 İsimlerine tıkladığın anda bloglarına ulaşabilirsin.
Sevgiyle kal.

Yorumlar

  1. Ben de biraz geç kalmıştım bu mime,ama yıl bitmemişti,yetişmişti yani.
    Tüm isteklerinin gerçekleşmesi dileğiyle,2018 mutluluk ve huzur getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben (biracık ucundan) geç kaldım ☻ Çok teşekkür ederim canımın içi, seninde öyle... Yeni yıl sana sevgi getirsin, ciğerlerine doldursun baharı. Geçireceğin en güzel yıllardan biri olsun ♥

      Sil
  2. ayyy hadi öncelikle mezun ol madeeem dua edeliiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah Deep ♥ Bide mezun olunca çok üzülmemem için de dua edebilir misin acaba? Abartmak gibi olmassaaaa ♥

      Sil
    2. öğrencilik bitti diye üzülceğin için mi tamam :)

      Sil
  3. Hepsi hayırlısı ile olsun inşallah. Aynılarından bende istiyorum mümkünse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimizin gönlünden geçenler gerçekleşirler Aslıhan ♥ Dediğin gibi hayırlısıysa tabii ki... ☻

      Sil
  4. Sevgili Eliif,
    bayılıyorum senin yazılarına ya. ^-^ Dilediklerin istediklerin inşallah bu yıl sağlıkla mutlulukla gerçekleşir. Öğrenciyken ben de mezun olmayı iple çekenlerdendim. Ama öğrenci kalmak daha iyiymiş çalışınca anladım. -.- Daha bir özgür oluyorsun çünkü. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seninkilere daha çok bayılırım bence ♥ O kadar samimi, o kadar doğal ki tarzın, okurken oturmuş sohbet ediyormuşuz gibi hissediyorum *-* Çok teşekkür ederim... Benim öğrencilik hayatım birazcık karışık olduğundan sanırım özleyeceğimi düşünmüyorum ama umarım haklı çıkmazsın ☻ Canım Tuğçe, bu yorum günümü aydınlattı. Sevgiyle ♥

      Sil
  5. Elifiim, yeni yıldan beklediklerin seni en güzel şekilde hayırlısıyla bulsun inşaAllah canım benim ♡ Bu arada ikinci madde hususunda kaydettiğin gelişmeleri benimle de paylaş pilis. Zira ben de pek bir şikayetçiyim bu huyumdan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz kavuşalım dileklerimize güzel yüreklim ♥ Hayırlısıyla tabii ki *-* Bu posta babam tarafından kargoya gönderilmeyi bekliyor ama bir daha ki sefer detaylı anlatacağım ♥

      Sil
  6. Yani abatmamışsın dersem yalan söylemiş mi olurum? :D Herkesin kendi öncelikler var, o yüzden bize laf düşmez. Sen ne istersen onu dilemelisin zaten. Umarım ennnn çok istediklerin gerçek olur! :)

    Elena bu mimi ilk yaptığınad ben de okumuştum. Fakat istikrarlı olmayacaksanız hiç başlamayın demiş aynı zamanda. Ben de çok nadir söz verdiğim için hiç başlamamıştım. Açıkçası bu kural geçerli olduğu müddetçe de başlayamam, o yüzden şimdiden özür diliyorum senden. Yine de çok teşekkür ederim. :)

    Pekiiii, ben bu mim yerine senin başka bir mimini yapsam olur muuu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah öyle olur Roro *-* Güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederim ♥
      Özür dilemeni gerektiren her hangi bir durum yok ki canım ☻ Mim kategorisinde bulunan mimlerden istediğin bir tanesini seçerek yapabilirsin, okumak için sabırsızlanıyorum... Şimdiden kolay gelsin ♥

      Sil
  7. Ayy 3 blog var doğru blogu bulana kadar canım çıktı meğer sonuncusuymuş :)
    kullanmadıkalrınızı silin bence :)
    yeni yııııl :)
    hoş geldi :)
    ben de sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerini en kısa zamanda kullanmaya başlayacağım için duruyorlar. Düşündüğün için çokk teşekkür ederim.
      Gerçekten de hoş geldi :))
      En kısa zamanda uğrayacağım :)

      Sil
  8. Biraz geç kaldım ama kusura bakma canım benim 😊😞dilerim o güzel gönlünden yüreğinden geçen tüm dileklerin gerçek olur rabbim herşeyin en hayırlısını versin inşallah ❤❤canım benim sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kusuru canım ♥ İnşaAllah canım, hakkımızda hayırlı olup dilediğimiz ne varsa gerçekleşir inşaAllah ♥ Sevgiler sana da *-*

      Sil
  9. Merhaba , öncelikle miminiz çok güzel olmuş, yeni yıla dair istekleriniz hayırlısıyla gerçekleşir İnşallah :) Şimdi sebeb-i ziyaretime geleyim, Öznur abla blogunda mektup arkadaşlığı eşleştirmesi yapacağını duyurmuştu , yapmış ve bana da siz çıktınız :)) kucukbirhanim@gmail.com dan ulaşabilirsiniz bana ,
    Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Küçük Hanımcığım ♥ Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için ♥ Çok sevindim seninle eşleşmiş olduğum için *-* En kısa zamanda güzel sözcükler uğurlayacağım inşaAllah sana... Sana daha kocaman sevgiler olsun ♥

      Sil
  10. Utana sıkıla geldim , bir ay olmuş yaa :( kusura bakma .
    Bendeee bir daktilo istiyorum ya , siyah yada mavi bir tane ^^ İş konusunda Allah yardımcın olsun , suhuletli bir şekilde bir iş bulursun inşallah ^^
    Mim için kocaman teşekkürler , en kısa zamanda yapıcam inşallah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utana sıkıla gelen asıl benim, yorumunun üstünden iki ay geçmiş :((
      Hayatın akışına kapılıp gidiyoruz bazen...
      Okumak için sabırsızlanıyorum ♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar