Müsaitseniz Bir Meseleyi Konuşmamız Lazım

02.02.2018
- Her Şey Küf Yeşili Bir Kazakla Başladı -

 İki büyük kusurum var kendimde kabullenemediğim. Bu konular zikredilince kıyımda köşemde, söz gelimi küsüyorum kendime. 
Sen anıları güzelleştirebilen insanlar listesine dahil misin, canım okur? 
Annenin iki kış önce ördüğü küf yeşili kazağını söküp de
başka motifte bir kazak ördüğünü görsen mesela...
Ne kadar içten ve güzelleştirerek hatırlayabilirsin bu anıyı?
Nasıl saklarsın ruhunun çiçek açan köşelerinde?
Yapabilen insanları tanıyorum ve bu kızmamı sağlıyor kendime.
Anılarımı nasıl yok ettiğime, onları akıp giden zamana nasıl da ucuza sattığıma kızıyorum.
Anıları koruyamamak, güzelleştirememek benim en büyük kusurlarımdan.


Diğer büyük kusurumsa asla emin olamadığım, tam hatırlayamadığım bir zamandan beri, 
üstelik kestiremediğim bir nedenden, nerede olursam olayım evimde gibi hissedemeyişim  kendimi...
"Ve insan nerede değilse orada mutlu olacağına inanır."
sözü var ya, kendimi buluyorum bu kelimelerde. Gittiğim yerlerde de o sıcaklığı bulamayacağımı bilmeme rağmen, çokça hayal ediyorum. Ağaçta mı yetiştim ne?
Teoman ve Şebnem'in "En Güzel Hikayem" şarkısında geçen umutsuz söz öbeği gibi;
'Bazen, ne yaparsan yap olmuyor bazen.'
Neyse...
Gökyüzüm bugün çokça güneşli.
Ağaçlarımın üstü çiçeklerle dolu.
Bu yüzden bu günlük görmezden geleceğim bu kusurlarımı.


Canım okurum,
 Senin gökyüzünde durumlar nasıl?




Yorumlar

  1. müsaittim ve geldim..şöyle bi tekrar göz gezdirmek istedim..gittiğim sohbette hoca aynen şöyle demişti bir garip bülbül..ne demekti ki? anlattı sonra,bizler ana vatanımız olan cennetten uzak olduğumuz için hep garip bir bülbül gibi hissedermişiz yani nerede olursak olalım asla kendi evimizmiş gibi olmıyacak.tamda söylediğin sözün üstüne aklıma geldi :)

    he asla kabul etmiyorum makinan var ve sen çekmiyor musun? sakın ha elif bak olan var olmayan var :D ben mesela yapma bunu ve direk çık dışarı :))

    harika bir yazı olmuş ellerine sağlık ben çok beğendim vede keyifle okudum :) sevgilerimlee..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o zaman, ne iyi ettin ♥
      Bir garip bülbül demek...
      Öyleyse hepimiz bülbül müyüz şimdi?
      İçime su serpti bu satırların, üstelik ne kadar güzel bir şey bülbül olmak.*-*
      Altın kafesin içinde, ormana hasret bülbüller...
      *
      Ya öyle biraz. Bir türlü vakit bulamıyorum bir şeyler çekmeye.
      Fotoğrafçılık ruhumda olmadığından herhalde...
      *
      Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım ♥
      Daha çok sevgiler benden *-*

      Sil
  2. Canım canım Eliiif,
    öyle naif,sevgi dolu,kibar ve güzel bir kızsın kii. :) Tüm bu güzellikler senin yazılarınla buluşuyor ve biz de misafir oluyoruz blogunda. İyi ki varsın! *-*
    Ben inanıyorumm. Daha çok fotoğraf çekeceğine. Hem inanmak başarmanın yarısıdır derler. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen öylesin asıl nasıl utandırdın beni *-* Öyle, inanmamız gerek ♥

      Sil
  3. Benim gökyüzümde hava yağmurlu ama ben zaten yağmurlu havayı severim ki. Sorun değil o yüzden. Fotoğraf makinene isim buldun mu? Fotoğraf çekilmek ister belki onu üzmeyesin. :D
    4. maddede ki her şeyi bende istiyorum. Nerede mutluysam orayı yuva edinmek isterim mesela. Öyle işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim konusunda hala bir fikrim yok. o.O Mutlu olacağımız yerlere yol almak dileğiyle o zaman canım Balık ♥ Yolumuz hep mutlu sonlara çıksın ♥

      Sil
  4. heeeeeey annatsanaaaaa neler dabıyoooon.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda buralardayım... Anlatacak o kadar çok şey var ki Deep♥ Çok özledim siziii ☻

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar