Kalan; 16 ve buçukluk

KURTULUŞ
#20'denonce20  Kalan; 16 ve buçukluk

Hola canım okur, 
Listemdeki maddelerle uğraşmayı bırakışımın üstünden çokça zaman geçmiş.
Bu gerçekleşebileceğine asla inanmadığım maddelerimden biriydi. Gerçekleştiği gün hayatın kulağıma eğilip umut etmekten asla vazgeçme diye fısıldadığını söylersem bana inanır mısın?
Madde 13; Engelli bir hayvan sahiplenmek.
Bu maddenin üstüne böyle bu çizgiyi çekebilmek o kadar değerliydi ki benim için...
Hani bazı hikayeler vardır hüzünlü başlar sonra o hüzün hep devam eder ama umut ilişiverir yanına. Bu o hikayelerden biri. Kurtuluş yatağında oturup o gün onu sokakta kaderine terk etmediği için minnet dolu gözlerle annemi izlerken tam da böyle düşünüyorum işte. Bu ev artık hep bir parça hüzün barındıracak. Çünkü Kurtuluş çok yüksek bir ihtimalle bir daha yürüyemeyecek. Ama hayatta kalmak için öyle çok acıya katlandı ve öyle büyük bir savaş verdi ki, tekerlekleri geldiğinde ve yaraları iyileştiğinde tekrar deli danalar gibi koşacağını hayal etmek umut veriyor bana.



 Sadece 3 hafta önce, tonlarca soru vardı hepimizin aklında. 
"Binlerce belki geçiyordu geceden."
Yüreklerimiz "Yarına çıkabilir mi?" diye atıyordu.  Annem ve ablam bulmuş Kurtuluş'u. Anlayamayan gözlerle tutmayan arka ayaklarını inceleyip, kendini yolun biraz daha kenarına çekmeye çalışıyormuş. İç kanama riskine karşı bir iğne yapmış veteriner; "Bu geceyi atlatırsa yarın  hastaneye götürün" demiş. Bütün gece endişeyle ve kaygıyla baktık ona.Yumuşacık gözlerini gözlerimize dikip neden o kadar endişeli olduğumuzu anlamaya çalıştı. Tatlı tatlı miyavlayıp durdu bütün gece...
"Ölmeye niyetim yok, boşuna üzülmeyin" demeye çalışıyormuş meğer bize. 
Doktorlar akciğerinin yarısının solduğunu, böbreklerin ve bağırsakların kısmi hasar gördüğünü ve omurilikte ödem oluştuğunu söylediler. Omuriliği sağlam olmasına rağmen neden yürüyemediğini uzun bir süre anlayamadılar. Emin olmamakla birlikte kasların arasına pıhtı gitmiş olabileceğini söylediler. Genelde karşılaşılabilen bir problemmiş.



"Yürüyemeyebilir." dediler ama onları duysaydınız Kurtuluş'un yürüyebilmesi için bir mucizeye ihtiyacı olduğunu anlardınız.
Bu blogu mucizelere inandığım için yazıyorum ben. Mucizeyi aradığım için.
Varsın doktorlar umutsuz olsunlar. Benim umudum var. Herkes ayaklarıyla yürümek zorunda da değil üstelik. Bazıları var ki yürekleriyle yol alıyorlar.
Kurtuluş'un atmak için canla başla çalışan bir kalbi var. Kalbinden öpün onu.
Bolca da dua edin lütfen, bundan sonraki hayatı çiçek bahçelerinde geçsin ♥ 

dipçe: Bu maddeyi onlarsız gerçekleştiremezdim. Bana cesareti öğreten ve karanlık yollarımı kalplerinin ışığıyla aydınlatan aileme sonsuz teşekkürler, kucak dolusu öpücükler...

Yorumlar

  1. Elif’im, çok üzüldüm Kurtuluş’a.. Kim bilir ne kadar acı çekmiştir. Çok şükür ki sizler gibi iyi niyetli ve güzel kalpli insanlar çıkmış karşısına.. Kurtuluş’a kocaman sarılmak istedim..💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumundan sonra tatlı kalbine sarılmayı ben daha çok istedim Tuğçe. Şimdi çok şükür ki iyi, hamdolsun. Yatağında kıvrılmış uyuyor. Senin yerine çokça sarılırım ona. ♥

      Sil
  2. Gözlerim dolu dolu okudum.. Tüm dualarım o minicik kalp ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten çok ihtiyacı var tüm o güzel dualarınıza. ♥

      Sil
  3. İnşallah kedicik iyileşir 💚
    Ne kadar naifsiniz , engelli bir hayvanı sahiplenmek hem çok büyük bir sorumluluk hem de o hayvan için büyük bir iyilik ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah iyileşir ve yaraları hemen kapanır. Sen daha naifsin. Kim olsa aynı şeyi yapardı aslında. Kimin gözlerine öyle anlamlı baksa bütün kalpler erirdi o güzel karşısında. Tüm güzel dileklerin için çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  4. Sevgili İlkay güzel yorumun beni çok mutlu etti. Ama asıl ben ona sahip olduğum için çok şanslıyım. Onlardan öğreneceğim çokça şey var çünkü. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim *-*

    YanıtlaSil
  5. ay kıyamaam onaaa ve ne kadar iyi bir ailesiniz işte siz :)

    YanıtlaSil
  6. Herkese merhaba, ben aranızda çok yeniyim...sayfamı ziyaret edip takipçim olarak ve yorumlarınızla beni desteklerseniz çok mutlu olurum....herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum....

    YanıtlaSil
  7. Umut hep vardır yaşama dair. Siz ona umut olmuşsunuz. Ben de umut ediyorum ki iyileşecek. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, umarım Beyaz Yakalı... Teşekkür ederim...

      Sil
  8. Umut olmasa hayat olmaz ki,Bu iyiliğin karşılığı vardır elbet iyileşektir ben inaıyorum.Deeptone 'nin bloğundan geliyorum bende beklerim bloğuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sevgili Fatofotofan *-* En yakın zamanda ziyaret edeceğim ♥

      Sil
  9. bu güzel yazını son yazıma koydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın Deep. Çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  10. yaaa ne güzel ki; kurtuluş sizin gibi birini bulmuş! çok mutlu olsun yeni yuvasında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz mutlu olalım, çok mutlu olalım inşallah ♥ Teşekkür ederim *-*

      Sil
  11. Kendi adıma teşekkür ederim o yavrucuğa böyle duyarlı sahip çıktığınız için sağ olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel ve içten yorum içi ben teşekkür ederim asıl... O parlak gözlere bakan herkes aynı şeyi yapardı inanın bana ♥

      Sil
  12. Bir hayvan sahiplenmek, özelikle yardıma ihtiyacı olan birini sahiplenmek çok başka bir şey. Hem o hayvanın hem de senin hayatın değişiyor resmen. Bizim kedilerden Dünya da bize geldiğinde epey hastaydı ve almasaydık muhtemelen onu ölüme terk etmiş olacaktık. Bize geleli 5 aydan fazla oldu, şimdi Garfield olma yolunda emin adımlarla yürüyen dobişko bir kedi :D

    Umut her zaman var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Umut her zaman var." cümlesini bulduğum her köşeye yazıyorum şu sıralar... Çokça ihtiyaç duyuyorum okumaya. Hatırlattığın için teşekkür ederim *-*

      Sil
  13. Kurtuluş'u sizin karşınıza çıkaran Rabb'e sonsuz şükürler olsun. Onu iyileştirecek olan sizin sevginiz Allah'ın izni ile. İnanıyorum, umut ediyorum... İyi ki varsınız. Senin, ailenin ve Kurtuluş'un güzel kalbinden öperim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben senin güzel kalbinden öpüyorum Ayşenur. İyi ki var olan sensin. İyi ki hayatımdasın. Çok özledim seniii *-* ♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar