ikibinondokuz

Yeni Hedefler
-ikibinondokuz-

Yalnızamaözgür 2018 yılına girerken beni mimlemişti canım okur.  
Bu mim devamlılık gerektiren bir mimdi. Kuralı çok basit, her sene o seneden beklentilerinizi maddeler halinde yazıyorsunuz ve yıl bitiminde (aralık ayanın ortaları gibi) de hangileri gerçekleşti kontrol ediyorsunuz. 
Ben ilk seferinde geç kaldığım gibi bu sefer de geç kaldım. Bu arada onun 2019 yazısı da çok hoş. Okumak isteyenler varsa şöyle alayım sizi, tık-tık... ♥
Önce benim geçen sene ki maddelerimi kontrol ederek başlayalım mı?


"1. #20'denonce20
Bu yıl listemin yarısını gerçekleştirmek istiyorum.  2017'nin son yarısı benim için o kadar zorlu oldu ki başımı kaşıyacak zaman bile bulamadım. Dolayısıyla henüz sadece 1 maddeyi gerçekleştirebildim. "
Üzülerek söylemeliyim ki 20'den önce 20 listemin sadece 4 maddesini gerçekleştirebilmişim. Diğer maddeler için adımlar atmış olmama rağmen hep yarım kalmışlar. Bir yılım kaldığına göre bu maddeleri uygulama aşamasını biraz hızlandırmalıyım gibi gözüküyor.

" 2. İyi Bir İnsan Olmak
Açıkçası biraz değişmek istiyorum. Ne yazık ki çok çabuk sinirlenen bir yapım var. Daha sabırlı olabilmek istiyorum. İnsanların ve hayvanların gönüllerini daha çok hoşnut edebilmek istiyorum. Bir annemle aramızda benim pek de tercih etmediğim garip bir bağ var. O mutlu olmadığı sürece mutlu olamıyorum. Annem mutsuzsa bende mutsuzum! Bunu değiştirmek istiyorum. Dolayısıyla annemden bağımsızlaşabilmek bu yıldan istediklerim arasında."
Bağımsızlaşabilmek adına adımlarım sağlam ve kararlı canım okur. Sabır konusunda da yaptığım iş hasebiyle kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. Artık daha zor sinirleniyorum. Ve uzun süreler boyunca (eskiye oranla) çok sakin kalabiliyorum. 

"3. Almak İstediğim Şeyleri Alabilmek
Upuzun bir kıyafet listemin yanında yeni bir bilgisayara ve telefona da ihtiyacım var. Birini sekiz diğerini de beş yıldır kullanıyorum. Onlar bile yeter artık dediler yani. Yeni bir daktilo, baş harfimin olduğu bir mektup mührü ve tabi ki bir audio technica pikap almak istiyorum. En acilinden bir işe ihtiyacım var ♥ Bu konuda şans dileyin lütfen *-*"
Bu maddenin de ne yazık ki yarısı gerçekleşememiş. Olsun çok da mühim bir madde değilmiş. Olur hepsi diyerek kendimi avutuyorum ve diğer maddeye geçiyorum.

"4. Mezun Olmak
Mümkünse artık mezun olmak istiyorum. Yıllardır oku oku gına geldi yani... Biran önce çalışmaya başlayayım, kendi ayaklarımın üstünde durabileyim istiyorum. Ayrıca duygusal açlık nedeniyle 10 kilo almışım... Mezun olurken zayıf olmam gerektiği için o fazla kilocuklarımdan da bir an önce kurtulmam lazım. ☺"
Mezun oldum. Kilocuklarımdan da kurtuldum. Bu yüzden bu madde en sevdiğim maddem.

"5. Ruh Eşimi Bulayım Pilizzz *-*
Yani bu konuda kesin konuşamıyorum, dünyanın bin bir türlü hali var ama hayırlısıysa artık karşıma çıksan ne kadar da güzel olur. Hayat kısa yani..."
Çıkmadı.
Bu bir dramdır.

Şimdi gelelim bu sene kendime koyacağım hedeflerime ve beklentilerime...

1. Blog
52 hafta projesi kapsamında bloguma her hafta en az bir post eklemeyi hedef edinmiş bulunmaktayım. Umarım kendi kendimi hayal kırıklığına uğratmam.


2. 20'den önce 20
2020 yılına bu listenin en azından 15 maddesini gerçekleştirerek girebilmeyi çok istiyorum. Dolayısıyla artık onları yapacağım günleri belirlemenin zamanı geldi.


3. Dil 
İngilizceyi makale okuyabilecek ve uzun soluklu sohbetler edebilecek düzeyde öğrenmeyi çok istiyorum.  Dolayısıyla şöyle bir hedef belirliyorum. Her gün 1 ingilizce çocuk kitabını ve her hafta bir ingilizce makaleyi analiz ederek okumak. Zor bir hedef ama imkansız değil.


4.Kişisel Gelişim
Son zamanlarda kendimi oldukça klişe, bayağı ve yetersiz görüyorum. Gerçekleştirmeyi en çok istediğim maddelerimden biri de bu. Kendimi kültürel olarak geliştirebilmek... Senin kişisel ve kültürel gelişimini nasıl desteklediğinle ilgili bir tavsiyen varsa benimle paylaşabilir misin canım oku? Çok mutlu olurum.


5.Terapi
Kendimi geliştirirken ruhumu da unutmak istemiyorum. Çizim yapmak da benim için en dinlendirici, en kolay ve renkli yollarından biri. O yüzden her hafta en az 1 çizim yapma hedefi koyuyorum kendime.


6. 2019 Ajanda
Son olarak, yeni aldığım ajandamı yılın son gününe kadar hiç bırakmadan kullanmak istiyorum. Çünkü ajanda kullanırken her şey çok planlı ve tıkırında ilerliyor. Bu yüzden bu sene çok düşünerek, kendime en uygun olduğunu düşündüğüm ajandayı aldım. Son sayfasına kadar dolu bir ajandanın hedefini de buraya bırakmış olayım.


Senin hedeflerin de tıpkı hayallerindeki gibi hayatını da süslesin canım okur.
2019 senin yılın olsun.
Sevgiyle.

Yorumlar

  1. Canım Eliifff,
    yazılarını okumayı çok özlemişimm. Lütfen arayı çok açma. :')
    Dilekler hedefler çok güzel. İnşallah gönlünce olur. Benim de yapmayı istediğim o kadar çook şey var ki.. Öncelikle şu 20'den önce 20 listemi olabilecek hedefler koyarak değiştirmem gerekiyor. Sonra düzenli olarak ajanda tutmak kısmıı. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni ve tatlı sohbetini çok özledim Tuğçe ♥ Açmamaya çalışacağım. Umarım benim için güzel sonuçlanacak her maddeyi gerçekleştirebilirim *-* Umarım sende dilediğini hakkında da hayırlıysa gerçekleştiğini görebilirsin ♥ Ay galiba onu benim de bir düzenlemem gerekecek ☻ Her şey çok güzel olsa keşke ♥

      Sil
  2. Canım ya küçük yazılarını okumak için resmen ruhumu bıraktım (☉_☉)
    Hedeflerini gerçekleştirmeni dilerim güzel ve samimi bir paylaşım Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hemen düzelteyim o zaman... Çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  3. Kültürel yada kişisel kitap okumak , söyleşilere gitmek dışında bence en iyi , kaliteli insanlarla dostluk yapılarak oluyor , kaliteli dostlarla kaliteli sohbetler , verimli zamanlar , hem ruhun mest oluyor hem kültürün artıyor . Tabi böyle dostları bulmak biraz sıkıntı ama Allahtan isteyince hiç beklemediğin yerden geliyorlar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten böylesine değerli dostlukların özlemini çok çekiyor insan... Ama dediğin gibi Allah'tan ümit kesilmez *-*

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar